Menu

Assassin’s Creed Valhalla حداقل با نرخ 30 فریم بر ثانیه روی Xbox Series X اجرا می‌شود

Assassin's Creed Valhalla با اختلاف بزرگ‌ترین بازی حاضر در قسمت ویژه Inside Xbox در هفته گذشته بود که برای Xbox Series X نمایش داده شد.

بازی با توجه به چیزهایی که دیده‌ایم بسیار خوب به‌نظر می‌رسد. با این حال، لیست آن در سایت Xbox حرفی از ویژگی Ray Tracing یا نرخ 60 فریم بر ثانیه نزده و تصویر آن را در بالا مشاهده کنید.

این باعث شد حدس بزنیم که حتی کنسول قدرت‌مند Xbox Series X با نیروی 12 ترافلاپسی خود و لقب قوی‌ترین کنسول جهان در تاریخ (به گفته Microsoft) جدیدترین بازی از مجموعه Assassin's Creed را با نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌کند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، شعبه پرتغالی سایت Eurogamer در همین راستا با Ubisoft تماس گرفت و پاسخ زیر را دریافت کرد:

"Ubisoft همیشه در بررسی فناوری‌ها و ظرفیت‌های کنسول‌های جدید متعهد بوده تا تجربه‌ای همه‌جانبه ارائه دهد که به همین دلیل از همکاری با Microsoft برای انتشار Assassin's Creed Valhalla روی Xbox Series X هیجان‌زده هستیم.

در حال حاضر می‌توانیم تضمین کنیم که Assassin's Creed Valhalla حداقل با نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. نسخه نسل بعدی این بازی صفحات بارگزاری کوتاه‌تری خواهد داشت (Loading) و به همین ترتیب بازیکنان بدون هیچ مزاحمتی غرق دنیای تاریخی آن می‌شوند. در نهایت این عنوان در Xbox Series X به لطف سخت‌افزار آن گرافیک بهبود یافته‌ای خواهد داشت و نمی‌توانیم برای دیدن جهان زیبای این عنوان در رزولوشن خیره کننده 4K صبر کنیم.

در آینده نزدیک چیزهای بیشتری از Assassin's Creed Valhalla به شما نشان خواهیم داد پس منتظر اطلاعات جدید باشید."

البته این چندان تعجب برانگیز نیست چراکه حتی کارت گرافیک GeForce RTX 2080Ti با قدرت 13.45 ترافلاپس نمی‌تواند حتی Assassin's Creed Odyssey را با نرخ ثابت 60 فریم بر ثانیه در رزولوشن 4K اجرا کند (در تنظیمات MAX یا Ultra).

البته Ubisoft گفته بازی "در حال حاضر" و "حداقل" با نرخ 30 فریم بر ثانیه روی Xbox Series X اجرا می‌شود پس شاید در نسخه نهایی شاهد بهبود این رقم باشیم یا شاید در رزولوشن 4K نشود به این نرخ فریم دست یافت و Ubisoft گزینه‌های اختیاری در دسترس بازیکن قرار بدهد. Microsoft هم چند روز گذشته اعلام کرده بود نرخ 60 فریم بر ثانیه، خروجی استاندارد کنسول آن‌هاست. شاید Ubisoft گزینه اختیاری "نرخ فریم آزاد" را هم به بازیکن بدهد زیرا Xbox Series X از Variable Refresh Rate پشتیبانی می‌کند.