Menu

اولین تصویر از جلد بازی‌های Xbox Series X احتمالا منتشر شده است

Microsoft در جدیدترین قسمت از برنامه Inside Xbox از چندین بازی جدید برای کنسول نسل بعدی خود رونمایی کرد و حالا فروشگاه‌ها هم این بازی‌ها را لیست می‌کنند. اکنون شاید اولین تصویر از عکس روی جلد بازی‌های Xbox Series X را داشته باشیم. اگر فکر می‌کردید Microsoft در نسل نهم رنگ سبز را از روی جلد عناوین خود حذف می‌کند، ناامید خواهید شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، اخیرا تصویری احتمالی از جلد یکی از بازی‌های Xbox Series X منتشر شده است. Yakuza: Like a Dragon برای Xbox Series X معرفی شده بود که شامل ویژگی Smart Delivery می‌شود.

بیشتر بخش‌های این جلد شباهت زیادی به بازی‌های Xbox One دارند و حتی رنگ سبز آن هم حفظ شده اما در بالای جلد فقط کلمه Xbox به جای Xbox Series X دیده می‌شود که البته Microsoft هم قبلا گفته بود نسل بعدی فقط با کلمه Xbox کار می‌کنند و Series X فقط نام مدل کنسول جدید است.

در پایین کلمه Xbox نوشته شده که بازی برای کنسول‌های Xbox Series X و Xbox One است و از ویژگی Smart Delivery بهره‌مند است. این بدان معناست که بازی‌های Smart Delivery در قالب یک دیسک در دسترس قرار می‌گیرند و با آن می‌توانید روی کنسول‌های Xbox به تجربه بازی پبردازید. در نهایت در سمت راست جلد هم به‌طور واضح "Optimized for Series X (بهینه ‌شده برای Series X)" نوشته شده است. این نشان را در توئیتر آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی Xbox هم دیده بودیم.

سایر بخش‌های جلد هم مشخصا قطعی نیستند و صرفا نام بازی را با یک پس‌زمینه مشکی نشان می‌دهد و طرح نهایی تصویر متفاوتی خواهد داشت.