Menu

Ubisoft تاریخ برگزاری رویداد دیجیتالی خود را مشخص کرد

بسیاری از رویدادهای بزرگ گیمینگ مثل E3 و Gamescom به دلیل پَندِمیک کووید-19 لغو شدند یا برنامه‌های خود را عوض کردند اما ناشران بزرگ با برگزاری کنفرانس‌های دیجیتالی به کار خود ادامه می‌دهند. تاکنون استودیوها و شرکت‌هایی مثل EA ،CD Projekt RED و Microsoft این کار را انجام داده‌اند و Ubisoft هم همین راه را دنبال می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، شرکت Ubisoft اعلام کرد رویداد دیجیتالی Ubisoft Forward را در روز 12 جولای (22 تیر) برگزار می‌کند. در این رویداد شاهد رونمایی از بازی‌ها، اخبار و مواردی دیگر به سبک E3 خواهیم بود. متاسفانه این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که Ubisoft به اشتراک گذاشته است.

برخلاف سایر ناشران، Ubisoft در Summer Game Fest شرکت نمی‌کند که یعنی جف کیلی تهیه‌ کننده رویداد Ubisoft Forward نیست. احتمال زیاد آیشا تایلر بخشی از این رویداد Ubisoft خواهد بود اما هنوز چیزی تایید نشده است.

در این رویداد مشخصا بازی‌هایی مثل Assassin's Creed Valhalla (به امید نمایشی مفصل از گیم‌پلی) و Rainbow Six Quarantine در کنار Watch Dogs: Legion و Gods & Monsters حضور خواهند داشت. Ubisoft قبل از آنکه کووید-19 جهان را وارد مصیبت وحشتناکی کند، اعلام کرده بود 2 بازی AAA جدید از فرانچایزهای بزرگ خود در دست ساخت دارد که قبل از آپریل 2021 (فروردین 1400) منتشر می‌شوند. یکی از آن‌ها که مشخص شد Assassin's Creed Valhalla است و عنوان بعدی هم احتمال زیاد نسخه جدید FarCry خواهد بود البته اخیرا شایعات زیادی هم از Prince of Persia می‌شنویم. همچنین Beyond Good And Evil 2 و Skull & Bones ظاهرا هنوز در دست ساخت هستند.

شما در Ubisoft Forward انتظار نمایش چه بازی‌هایی را دارید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.