Menu

سیزن‌پس بازی Assassin’s Creed Valhalla ماموریت Beowulf را به آن اضافه می‌کند

پس از نمایش ناامید کننده از گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Valhalla در قسمت ویژه برنامه Inside Xbox، این عنوان در سایت رسمی Ubisoft برای پیش‌خرید قرار گرفت.

مثل همیشه شاهد نسخه‌های مختلفی مثل Ultimate و Gold هستیم که شامل سیزن‌پس (Season Pass) می‌شوند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، با پیش‌خرید سیزن‌پس یا هر نسخه‌ای از بازی که دارای آن است، یک ماموریت اضافه دریافت می‌کنید که احتمالا از همان روز اول در دسترس قرار می‌گیرد.

فروشگاه آلمانی Ubisoft در رابطه با این ماموریت نوشت: "سیزن‌پس شامل ماموریت داستانی The Legend of Beowulf است. حقیقت بی‌رحمانه این افسانه را کشف کنید." در سایر شعبه‌های فروشگاه Ubisoft توضیحاتی در رابطه با ماهیت این ماموریت نوشته نشده است.

کمی ناامید کننده است که برای دسترسی به این ماموریت باید پول سیزن‌پس را هم پرداخت کنید اما محتویات سیزن‌پس بخش بسیار کمی از بازی اصلی هستند.

یکی دیگر از آیتم‌های اضافه نسخه Ultimate، بسته Berserker Gear است که شامل یک اسکین برای کلاغ شما در بازی و مواردی دیگر می‌شود.

بازی Assassin's Creed Valhalla در فصل تعطیلات سال میلادی جاری برای PC ،Stadia، کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. نسخه PC از طریق فروشگاه Epic و UPLAY در دسترس قرار می‌گیرد.