Menu

بازی جدید Atlus شاید برای Nintendo Switch هم منتشر شود

اولین‌بار در سال 2017 بود که اطلاعاتی از بازی نقش‌آفرینی فانتزی جدید Atlus که فعلا با نام رمزی Project Re Fantasy شناخته می‌شود، منتشر شد. این بازی توسط کاتسورا هاشینو کارگردانی می‌شود که سابقه کار برروی عناوین دیگری مثل Shin Megami Tensei: Nocturne و Catherine در کنار Persona 3 ،4 و 5 را داشته است. تاکنون به غیر از یک تیزر تریلر، چیز خاصی از بازی ندیده‌ایم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، اکنون Atlus فراخوان کاری جدیدی را در سایت خود برگزار کرده که اطلاعاتی از پلتفرم‌های مقصد این بازی به ما می‌دهد. با توجه به سابقه Atlus می‌توان انتظار عرضه Project Re Fantasy را برروی تمام پلتفرم‌های فعال PlayStation در آن زمان داشت اما احتمال عرضه نسخه Switch هم وجود دارد چراکه آن‌ها به دنبال یک برنامه‌نویس به‌منظور "کدنویسی نرم‌افزاری برای اجرا روی کنسول‌های گیمینگ قابل حمل" هستند.

Atlus اطلاعات بسیار کمی را در طول این سال‌ها از Project Re Fantasy منتشر کرده و هنوز حتی اسم واقعی این بازی را نمی‌دانیم اما در دسامبر گذشته به طرفداران اطمینان داد که روند توسعه این عنوان و Shin Megami Tensei 5 فعال و بدون مشکل پیش می‌روند.