Menu

صدای پای ترس بلندتر می‌شود؛ آیا به معرفی Silent Hill نزدیک شده‌ایم؟

به گزارش پردیس‌گیم، چند وقتی است که اخبار و شایعات درمورد Silent Hill به اوج خود رسیده‌اند و با کنار هم گذاشتن تمامی اطلاعات به دست آمده، هواداران این سری بازی محبوب می‌توانند برای معرفی نسخه‌ی بعدی آماده شوند. در ابتدا شایعات از این قرار بودند که سونی Silent Hill را خواهد خرید و عملا حق امتیاز Silent Hill از Konami به Sony محول خواهد شد.

اما کمی بعد کونامی مدعی شد که برنامه‌ای برای ساخت دنباله‌ی Silent Hill ندارند و فعلا نمی‌توانند سخنی در این مورد بزنند. اما اخبار پس از آن فوران کردند و حجم زیادی از اطلاعات مربوط به Silent Hill در فضای مجازی پخش شدند. آخرین خبر مرتبط به Silent Hill چند شب پیش به دست یکی از اینسایدرها درز کرد.

زمانی که از این اینسایدر پرسیده شد که آیا Silent Hill در مراسم معارفه‌ی سونی در معرض نمایش قرار خواهد گرفت یا نه، وی در جواب گفت که چنین اتفاقی خواهد افتاد و احتمال تغییر این برنامه بسیار کم است. او مدعی شد که Silen Hill از عناوین زمان لانچ PS5 نیست اما انتشار بازی چندان هم دور نخواهد بود.

اما مهم‌تر از صحبت‌های اینسایدر مذکور، خود کوجیما بود. هیدئو کوجیما دیروز با فالو کردن حساب رسمی کونامی در توییتر، جو حاکم را داغ‌تر از قبل کرد و باعث شد که حدس و گمان‌ها بیش از پیش باشند. حال باید دید که چنین اتفاقی منجر به همکاری دوباره‌ی کوجیما و کونامی خواهد شد یا نه، به هر حال با توجه به محصولات گذشته‌ی این دو که جدا از یکدیگر کار کردند، به نظر می‌رسد که کونامی و کوجیما در شرایط با هم بودن دست به خلق آثار بهتر و زیباتری می‌زنند.