Menu

برای شنیدن اخبار The Elder Scrolls VI باید چند سال دیگر صبر کنید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، طبق گفته پیت هاینز از شرکت Bethesda، هنوز چند سال دیگر باید برای شنیدن اخبار جدیدترین بازی از مجموعه Elder Scrolls منتظر بمانیم.

شرکت Bethesda در طول کنفرانس خود برای E3 2018 وجود The Elder Scrolls VI را تایید کرد. با این حال، به این‌ زودی‌ها منتشر نخواهد شد و هدف از معرفی آن، این بود که نشان داده شود هنوز عمر بازی‌های تک‌نفره به پایان نرسیده است.

دو سال از معرفی The Elder Scrolls VI گذشته و طرفداران تشنه اطلاعات جدید هستند. با توجه به اینکه E3 امسال به دلیل ویروس کرونا لغو شد، بسیاری انتظار داشتند که در همایش Summer Games Fest خبرهایی از این بازی بشنویم اما ظاهرا همچنان باید چند سال دیگر صبر کنیم.

پیت هاینز، معاون بخش روابط عمومی و بازاریابی Bethesda، در توئیتر تمام امید طرفداران برای شنیدن خبرهای بیشتر را از بین برد و طبق گفته او، احتمالا این بازی از آنچه که انتظار داشتیم هم دیرتر منتشر می‌شود:

"شما هنوز از بازی Starfield هم هیچی نمی‌دانید و The Elder Scrolls VI برای بعد از آن بازی برنامه‌ریزی شده است بنابراین اگر با انتظار دریافت اطلاعات بیشتر و پاسح گرفتن به سراغ من می‌آیید، متاسفانه ناامید خواهید شد."

تاریخ انتشار Starfield هم هنوز مشخص نیست اما برای PC ،Xbox Series X و PS5 منتشر خواهد شد.