Menu

تریلر جدید Xuan-Yuan Sword VII به محیط و مناظر سحرآمیز بازی می‌پردازد

به گزارش پردیس‌گیم، Xuan-Yuan Sword VII با انتشر تریلری محیط‌های درون بازی را که با سبک و سیاق چینی ساخته شده‌اند را به نمایش گذاشت.

چرخه‌ی روز و شب

محیط بازی در طول تغییر روز و شب واقعی‌تر و رئالستیک‌تر به نظر می‌آید. بازیکنان می‌توانند با سر زدن به کوه‌هایی که رودخانه‌ها از آنان جاری‌اند، هم به عمق طبیعت رفته و هم به فرهنگ مردمِ ساکن در روستا پی ببرند.

سرزمین شکوفه‌های هلو!

سرزمین شکوفه‌های هلو

سرزمین شکوفه‌های هلو جایی است که از عمق داستان‌های خیالی چینی برآمده و زیبا شناسی شرقی را به نمایش می‌گذارد. درمیان جنگل‌های مملو از شکوفه‌های هلو و جریانی از آب که شکوفه‌ها میان آن سر بر می‌آورند، گلبرگ‌های هلو خودنمایی می‌کنند!

جهان پویا

جهان پویا

تکنولوژی جهان پویا یکی از منحصر بفردترین مواردی است که Mohists این بار در Xuan-Yuan Sword VII قصد عملی کردن آن را دارد. Luban Ruins که در بازی‌های قبلی نیز حضور داشت، این بار با تصیورگری سه بعدی قابل دسترسی خواهد بود.

خلاصه‌ای درمورد Xuan-Yuan Sword VII

خلاصه‌ای درمورد Xuan-Yuan Sword VII

بازی Xuan-Yuan Sword VII عنوانی است ARPG و سوم شخص که برای پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی(از طریق استیم) در سال 2020 منتشر خواهد شد. بازی در تاریخ و اسطوره‌های چینی جریان خواهد داشت و داستان Taishi Zhao، شمشیرزنی قابل اعتماد که دچار سرنوشتی تراژدیک شده است را روایت می‌کند. Taishi Zhao برای حفاظت از خانواده‌ی خود باید در سفری خطیر برای یافتن حقیقت دست به ماجراجویی بزند.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه