Menu

گیم‌پلی Psychonauts 2 در مراسم ماه ژوئیه‌ی Xbox به نمایش در خواهد آمد

به گزارش پردیس گیم، استودیوی Double Fine، به طور حتم سال شلوغ و پرکاری را پشت سر گذاشته است. آن‌ها که از سال ۲۰۱۵ بر روی بازی Psychonauts 2 متمرکز بوده‌اند، در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفتند که بهترین راه برای وارد بازار کردن عنوانی که می‌خواستند، متعلق شدن به Microsoft و ملحق شدن به Xbox Game Studios، می‌باشد. Psychonauts 2 به سال ۲۰۲۰ کشانده شد و Double Fine خود را وقف این بازی کرده تا در همین سال میلادی، آن را عرضه‌ کند. این هدف، اولویت Double Fine باقی مانده است و در اثر آن، رونمایی از گیم‌پلی Psychonauts 2 برای ماه ژوئیه(۱۱ تیر تا ۱۰ مرداد) برنامه‌ریزی شده است.

در یک مطلب طولانی از رئیس Double Fine، "تیم شِیفر"(Tim Schafer)، به حمایت‌کنندگان مالی Psychonauts 2، کمپانی Fig، تعیین شد که چه چیزی در انتظار این پروژه است. Double Fine، گیم‌پلی‌ای از Psychonauts 2 را به مراسم تأیید‌شده‌ی Xbox 20/20 در ژوئیه، خواهد آورد. این مراسم مختص عناوینِ استودیوهای بازیِ Xbox که یکی از آن‌ها Double Fine است، خواهد بود.

"شیفر" اقرار کرد که Double Fine برنامه‌های بزرگی برای به اشتراک گذاشتن این گیم‌پلی در E3 امسال داشته است. مشخصاً، با لغو شدن E3 به علت ویروس COVID-19، این مورد، منتفی است. برنامه‌ی Inside Xbox ژوئیه‌، گزینه‌ی جایگزین Xbox است. با در نظر گرفتن عدم وجود مجموعه‌ای دیگر که بتواند جای E3 را پر کند، این مراسم دیجیتالی باید کار آن‌ها را راه بیاندازد. Double Fine هم در هر صورت، به نظر از این موقعیت هیجان‌زده است.

البته این اولین باری نخواهد بود که Double Fine گیم‌پلی‌ای از Psychonauts 2 را به اشتراک گذاشته‌ است. در E3 سال ۲۰۱۹ هم، دمویی از این بازی به نمایش در آمد. احتمالاً Double Fine چیزهای جدید و هیجان‌انگیزی برای نشان دادن خواهد داشت که بسیاری را به همهمه و پیش‌سفارش این بازی، هدایت خواهد کرد.

این که Xbox ماه ژوئیه را به جای ژوئن(ماه قبل از ژوئیه) برای مراسم Inside Xbox انتخاب کرد، معقولانه است. "شیفر" هم با مطلبش، مدرک دیگری مبنی بر این تأخیر اضافه کرد. Double Fine، مثل همه‌ی تیم‌های Microsoft و Xbox، کارمندانش را به کار کردن از خانه وا داشته است. در حالی که احتمالاً همه سخت تلاش می‌کنند، استرس‌های اضافی این زمان‌ها، می‌توانند همه چیز را چالش‌برانگیزتر کنند. ماه ژوئیه به همه فرصتی می‌دهد تا ایده‌ها و کارهایشان را جمع و جور کنند.

به طور قابل توجهی، رئیس Xbox Games Studios، "مت بوتی"(Matt Booty) اعلام کرد که Double Fine در مراسم ژوئیه، ورود خواهد داشت. معنای آن هم می‌تواند این باشد که Double Fine بازی جدیدی را در این مراسم معرفی خواهد کرد. این استودیو به کار کردن هم‌زمان بر روی چند عنوان، معروف است؛ با این وجود Psychonauts 2 عنوانی بزرگ‌تر از بازی‌های معمولی Double Fine است. بنابراین، ممکن است که "بوتی" فقط به Psychonauts 2 اشاره کرده باشد، اما طرفداران باید برای پی‌ بردن به اطلاعات بیشتر، صبر کنند.

با وجود متعلق بودن استودیوی Double Fine به Microsoft، بازی Psychonauts 2 منحصر به Xbox نخواهد بود و در سال میلادی جاری، برای PC و PS4 نیز عرضه خواهد شد.