Menu

سازنده Chorus: ساخت بازی برای Xbox Series X از هر کنسول دیگری راحت‌تر است

شاید قسمت ویژه برنامه Inside Xbox آن چیزی نبود که بازیکنان انتظارش را داشتند (و Microsoft هم به آن اعتراف کرد) اما خارج از این‌ها، از بازی‌های جدید Third-Party رونمایی شد که چند مورد از آن‌ها مثل Chorus از استودیوی FishLabs جالب به‌نظر می‌رسیدند.

Chorus هم مثل تعدادی از عناوین قسمت ویژه Inside Xbox مولتی پلتفرم (و میان‌نسلی) خواهد بود اما توسعه‌دهندگان در FishLabs به‌طور خاصی تحت تاثیر کنسول جدید Microsoft یعنی Xbox Series X قرار گرفته‌اند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، یوهانس کولمن، مدیر فناوری‌های استودیوی FishLabs، در مصاحبه‌ای با Eurogamer در همین مورد صحبت کرد و گفت از نظر آن‌ها Xbox Series X راحت‌ترین کنسول برای ساخت بازی نسبت به سایر پلتفرم‌هاست:

"باید بگویم انتقال بازی از Xbox One به Xbox Series X راحت و سرراست انجام شد. ما واقعا حس راحتی با بسته توسعه جدید این کنسول داشتیم. با هیچ چالش خاصی روبه‌رو نشدیم. با این کنسول آزادی بسیار بیشتری دارید و دیگر نیازی به نگرانی درباره نرخ فریم نیست و بلکه می‌توان نرخ فریم را تا حد زیادی افزایش داد. در نهایت ساخت بازی برای Xbox Series X از هر کنسول دیگری راحت‌تر است."

بازی Chorus در سال 2021 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One ،Xbox Series X ،PS5 و Stadia منتشر خواهد شد.