Menu

جیف کیلی از زمان دقیق یک رونمایی غافلگیر کننده خبر می‌دهد

به گزارش پردیس‌گیم، جف کیلی، ژورنالیست، مجری مراسم سالیانه The Game Awards و Summer Gaming Fest، در توئیتر اعلام کرد روز 12 مه (23 اردیبهشت)، ساعت 20:30 به وقت تهران، یک رونمایی غافلگیر کننده از بازی جدیدی خواهیم داشت.

طرفداران Grand Theft Auto حدس می‌زنند که احتمالا بالاخره از نسخه جدید این بازی رونمایی می‌شود اما این امر بعید به‌‌نظر می‌رسد. ما احتمال می‌دهیم که این رونمایی مربوط به بازی جدید Mafia خواهد بود که اتفاقا توئیتر رسمی آن به‌تازگی بعد از 2 سال دوباره فعال شده است.

در راستای همین توئیت، یکی از کاربران به جف کیلی گفت طی ماه‌های اخیر رویدادهای زیادی داشتیم که تبلیغات و حرف‌های زیادی درباره آن‌ها زده می‌شد اما در نهایت با یک نمایش کمتر از حد انتظارات روبه‌رو می‌شدیم و او نباید این اشتباه را تکرار کند. جف کیلی هم در پاسخ به این کاربر گفت: "به‌زودی دوباره صحبت می‌کنیم :)"

با این حال هنوز به‌طور قطعی مشخص نیست با چه چیزی روبه‌رو هستیم اما قطعا Grand Theft Auto 6 نخواهد بود چراکه Rockstar بازی‌هایش را خودش معرفی می‌کند و کاری به E3 یا مراسم‌ و رویدادهای دیگر ندارد. آن‌ها همچنین با هیچ شرکت یا شخصی برای رونمایی از عناوین خود شریک نمی‌شوند.