Menu

Chorus دارای عناصر جهان‌باز است؛ نسخه‌ نسل بعدی صفحات بارگزاری کوتاه‌تری خواهد داشت

چند روز گذشته در قسمت جدید Inside Xbox بالاخره از برخی بازی‌هایی که برای کنسول‌های نسل بعدی منتشر می‌شوند، در سبک‌های مختلفی مثل ترسناک و ورزشی و تیراندازی رونمایی شد. یکی از آن‌ها Chorus بود؛ عنوانی تک‌نفره درباره زنی در سفینه فضایی که به‌دنبال رستگاری است. قطعا این بازی طرح و ظاهر منحصر به‌فردی دارد و به‌نظر می‌رسد بازیکن را تا حدی در گیم‌پلی آزاد خواهد گذاشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، یوهانس کولمن، مدیر فناوری‌های استودیوی FishLabs، در مصاحبه‌ای با Eurogamer وجود عناصر جهان‌باز را تایید کرد که به شما اجازه پرواز در برخی فضاهای باز را می‌دهد. نسل بعدی کنسول‌ها به لطف SSD قوی خود صفحات بارگزاری را تا حد زیادی کاهش یا حذف می‌کنند. کولمن در این رابطه گفت:

"Chorus چند عنصر جهان‌باز دارد. شما می‌توانید آزادانه حرکت کنید و به بررسی برخی مناطق بپردازید. در بازی صفحات بارگزاری خواهیم داشت. امیدوار هستم با سرعت SSD بتوانیم از شر همه آن‌ها یا تعدادی از آن‌ها خلاص شویم یا حداقل زمان صفحه بارگزاری‌ها را به کمترین حد ممکن برسانیم.

بنابراین این ویژگی در حالی که به‌طور کامل بازی را تغییر نمی‌دهد، اما فکر می‌کنم روی لذتی که می‌توان از آن برد و مدت زمانی که بازیکن به‌جای انتظار در صفحات بارگزاری به تجربه بازی می‌پردازد، تاثیرگذار خواهد بود. در این حالت انگار می‌توانید با صفحات بارگزاری کوتاه‌تر آزادانه‌تر در محیط بگردید."

بازی Chorus در سال 2021 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One ،Xbox Series X ،PS5 و Stadia منتشر خواهد شد.