Menu

جف کیلی: هنوز گرافیک واقعی بازی‌های نسل بعدی را ندیده‌اید

چند روز گذشته Microsoft قسمت ویژه برنامه Inside Xbox را پخش کرد و در آن از بازی‌های میان‌نسلی و کاملا نسل بعدی زیادی رونمایی شد. کنسول‌های نسل بعدی سخت‌افزار بسیار قدرت‌مندی دارند و همین موضوع انتظارات بازیکنان از گرافیک عناوین را بالا برده بود اما نمایش‌های Inside Xbox تا حد زیادی ناامید کننده به‌نظر می‌رسیدند و گرافیک بازی‌ها آن چیزی نبود که انتظار داشتیم.

به گزارش پردیس گیم، سایت IGN هم در همین راستا پس از نمایش Inside Xbox، مقاله‌ای نوشت و در آن توضیح داد که اکنون دیگر باید انتظارات خود از گرافیک بازی‌های نسل بعدی را پایین بیاوریم ولی جف کیلی، ژورنالیست و مجری مشهور دنیای گیمینگ که احتمالا بیشتر شما او را به عنوان میزبان مراسم سالیانه Game Awards می‌شناسید، در توئیتی جدید لینک مقاله IGN را قرار داد و نوشت: "این مقاله احتمالا عمر چندان بالایی نداشته باشد."

این حرف وی اشاره به آن دارد که هنوز گرافیک واقعی بازی‌های نسل بعدی را ندیده‌ایم و فعلا زمان مناسبی برای ناامیدی نیست. در هر حال جف کیلی قرار است میزبان مراسم Summer Game Fest هم باشد و از آنجا که احتمال زیاد بازی‌های نسل بعدی زیادی در آن مراسم رونمایی می‌شوند، پس می‌توان گفت او چیزهایی دیده که ما هنوز از آن بی‌خبر هستیم.

نظر شما چیست؟ آیا به‌نظر شما گرافیک بازی‌های نمایش داده شده در Inside Xbox درخور و مناسب سخت‌افزار قوی Xbox Series X بود؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.