Menu

اطلاعات جدیدی همراه با تصاویری از منوی اصلی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition منتشر شدند

به گزارش پردیس‌گیم، در روزهای اخیر اطلاعات زیادی از Xenoblade Chronicles: Definitive Edition در دسترس کاربران قرار گرفته بود که هرچه به زمان انتشار آن نزدیک‌تر می‌شویم جزئیات نیز با سرعت بیشتری سرازیر می‌شوند. در جدیدترین اطلاعات منتشر شده از بازی که در 4chan قرار گرفته شده بودند، علاوه بر آخرین جزئیات، نگاهی به تم و منوی اصلی بازی نیز انداخته شده که می‌توانید تصاویر آن را در زیر مشاهده کنید.

قابل ذکر است که خبر پیش رو داستانِ بازی را اسپویل نمی‌کند اما اگر می‌خواهید بدون دانستن حتی کوچک‌ترین جزئیاتی پا به دنیای بازی بگذارید پس در مطالعه‌ی متن کمی احتیاط به خرج دهید.

نخستین موردِ جدیدی که از بازی به دست ما رسیده سطح دشواری‌ِ آن است. گویا Xenoblade Chronicles: Definitive Edition از دو حالت Casual و Expert بهره می‌برد و تمام کسانی که به دنبال چالش سخت و جان فرسا هستند می‌توانند از وجود چنین بخشی مطمئن باشند.

بخش دیگری که در Xenoblade Chronicles: Definitive Edition وجود دارد، حالت سینمایی است. یعنی شما می‌توانید کات سین‌های بازی را به شکل جداگانه و مستقل تماشا کنید. البته چنین قابلیتی در Xenoblade Chronicles 2 نیز وجود داشت.

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition مرحله‌ی جدیدی نیز خواهد داشت که احتمالا با نام "Quiet Moments" شناخته می‌شود. شما می‌توانید تصاویر منوی اصلیِ بازی را در پایین ببینید:

اطلاعات جدیدی همراه با تصاویری از منوی اصلی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition منتشر شدند اطلاعات جدیدی همراه با تصاویری از منوی اصلی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition منتشر شدند