Menu

شایعه: Diablo II Remastered امسال منتشر خواهد شد

به‌نظر می‌رسد Diablo II Remastered در دست ساخت قرار دارد و برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، سایت فرانسوی Actugaming درباره این Remaster به‌تازگی اطلاعات جدیدی به‌دست آورده که در واقع این بازی Diablo 2 Resurrected نام دارد. این عنوان در حال حاضر توسط Vicarious Visions ساخته می‌شود که سابقه کار روی بازی‌هایی مثل Crash Bandicoot N.Sane Trilogy و مواردی دیگر را داشته است.

بازی Diablo 2 Resurrected احتمالا در رویداد Summer Game Fest معرفی خواهد شد که البته بسته به روند توسعه آن خواهد داشت مگر اینکه Blizzard تصمیم بگیرد این معرفی را برای BlizzCon با تاریخ انتشاری سوپرایز کننده نگه دارد. با اینکه تاریخ انتشار دقیق این بازی مشخص نیست، اما ظاهرا سازندگان می‌خواهند آن را در نیمه پایانی سال 2020 عرضه کنند.

مثل همه شایعات، این خبر را هم تا زمانی که تاییدیه رسمی به‌دست ما نرسد باید غیر قطعی دانست البته خبرنگار Actugaming در گذشته ثابت کرده که نفوذ خوبی دارد زیرا Overwatch 2 و Diablo IV را هم قبل از معرفی‌شان در مراسم Blizzcon 2019 به‌درستی لو داده بود بنابراین احتمال زیاد Diablo 2 Resurrected واقعی است.

خالقین سری Diablo در نوامبر گذشته گفته بودند عرضه یک Remaster از Diablo II بعید است چراکه تمام داده‌های اصلی از بین رفته‌اند و باید همه‌چیز از نو بازسازی شود. احتمالا Vicarious Visions هم مسئولیت بازسازی کامل آن را پذیرفته است.