Menu

لیست نقشه‌های Call of Duty: Black Ops 4 در زمان عرضه فاش شد

Call of Duty: Black Ops 4 با نقشه‌های چندنفره بسیاری عرضه خواهد شد، برخی جدید و برخی دیگر نیز بازسازی نقشه‌های خاطره‌انگیز عناوین قبل سری Black Ops.

به گزارش پردیس گیم، توسعه‌دهنده عنوان Call of Duty: Black Ops 4 استودیو Treyarch چند روز گذشته را به معرفی نقشه‌های در دسترس این شوتر مورد انتظار در روز عرضه اختصاص داده است. این استودیو در گذشته به بازگشت برخی نقشه‌های کلاسیک اشاره کرده و در جریان بتای قابل بازی نیز چندین نقشه جدید را مشاهده کردیم. اما تا این لحظه، تعداد نهایی نقشه‌ها، نام و حال و هوای آنها ناشناخته بود.

طرفداران Call of Duty قطعا لحظه حساسی را تجربه می‌کنند چرا که تعداد نقشه‌های عناوین قبلی این سری در زمان عرضه همواره کمتر از حد انتظار بوده. اما با وعده Treyarch مبنی بر ارائه کامل‌ترین محتوا در زمان عرضه، طرفداران قطعا مشتاق اعلام رسمی محتویات Call of Duty: Black Ops 4 در روز عرضه بودند. حال مشخص شده چهارمین قسمت سری Black Ops قرار است با 14 نقشه عرضه شود.

اگر نقشه Nuketown که قرار در ماه نوامبر اضافه شود را نیز در نظر بگیریم در مجموع می‌شود 15 نقشه. 10 تای این تعداد کاملا جدید و 5 نقشه باقی مانده نیز بازسازی نقشه‌های کلاسیک عناوین قبلی سری Black Ops هستند.

توییتر رسمی Treyarch به تازگی لیستی از تمامی نقشه‌های Black Ops 4 که توسط Charlie Intel منتشر شده را ریتوییت کرده است. بنابراین به جرات می‌توان گفت که این لیست، که در ادامه مشاهده می‌کنید، نهایی است.

اگر Treyarch برنامه‌ای برای سورپرایز کردن طرفداران نداشته باشد، شما در زمان عرضه Black Ops 4 می‌توانید 14 نقشه زیر را تجربه کنید.

نقشه‌های Call of Duty: Black Ops 4 در زمان عرضه:

نقشه‌های جدید:

1. Arsenal
2. Contraband
3. Frequency
4. Gridlock
5. Hacienda
6. Payload
7. Seaside
8. Icebreaker
9. Morocco
10. Militia

نقشه‌های بازسازی شده:

1. Firing Range
2. Jungle
3. Slums
4. Summit

نقشه‌ای که مدتی از پس از انتشار بازی اضافه می‌شود:

• Nuketown

Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر (جمعه، ۲۰ مهر ۱۳۹۷) برای PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.