Menu

Nintendo: کنسول Switch حتی به اواسط چرخه عمر خود نرسیده است

دو روز اخیر شاهد اخبار زیادی از دنیای بازی‌ها بودیم. علاوه بر معرفی بازی‌های زیاد در قسمت ویژه برنامه Inside Xbox، شرکت Nintendo هم خبر از افزایش فروش سخت‌افزار Switch و بازی‌های آن داد اما حالا که Microsoft و Sony می‌خواهند با عرضه کنسول‌های جدید به نسل بعد بروند، آیا Nintendo هم کنسول Switch را رها می‌کند و سخت‌افزار جدیدی نمایش می‌دهد؟

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، در جلسه پرسش و پاسخی با سرمایه‌گذاران، هنگام صحبت در رابطه با چرخه عمر کنسول Switch، یکی از نمایندگان Nintendo گفت اساسا هنوز در فاز ابتدایی این کنسول هستیم. به‌طور دقیق‌تر، فعلا حتی به اواسط چرخه عمر این کنسول نزدیک هم نشده‌ایم که یعنی Switch هنوز چندین سال دیگر از عمرش باقی مانده است. با توجه به موفقیت بالای این کنسول، شاید شنیدن این خبر چندان تعجب برانگیز نباشد اما به هر حال خوب است که نگرانی برخی افراد از بین برود.

کنسول Switch در سال 2017 به بازار آمد و احتمالا حداقل تا 3 الی 4 سال دیگر شاهد پشتیبانی از آن خواهیم بود. این احتمال هم وجود دارد که Nintendo یک کنسول جدید در طول این زمان منتشر کند اما به پشتیبانی از Switch ادامه دهد. فقط زمان پاسخگو خواهد بود ولی Switch فعلا ماندگار است.