Menu

گزارش: Sony احتمالا در اواسط ماه ژوئن از کنسول PS5 رونمایی می‌کند

به‌نظر می‌رسد رویداد Sony برای کنسول PlayStation 5 ماه آینده برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه Microsoft اولین نمایش خود را با قسمت ویژه Inside Xbox برای نسل بعد برگزار کرده، بسیاری حالا منتظر واکنش Sony هستند.

پیش از این کنترلر DualSense و کنفرانس فنی مارک سرنی را دیدیم اما هنوز از ظاهر خود کنسول رونمایی نشده است. از همه مهم‌تر اینکه هیچ‌چیز از برنامه‌های PlayStation برای بازی‌های این کنسول نمی‌دانیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، طبق گفته جیسون شرایر که خبرنگار و اینسایدری معتبر و قابل اعتماد است، Sony می‌خواهد نمایش خود را در ماه ژوئن (خرداد) برگزار کند گرچه وی افزود ممکن است برنامه‌های آن‌ها به دلیل ویروس کرونا دچار تغییر شود.

او در جدیدترین قسمت از پادکست Press Start گفت: "فعلا تا آنجا که من می‌دانم، Sony همچنان می‌خواهد یک نمایش در اوایل یا اواسط ماه ژوئن (خرداد) داشته باشد. این را به هیچ عنوان قطعی ندانید چراکه با مشکلاتی مثل ویروس کووید-19 دست‌وپنجه نرم می‌کنیم و امکان تغییر در برنامه‌ها وجود دارد."

خوب است که بدانید جف گراب، خبرنگار و اینسایدر معتبری دیگر هم پیش از این گفته بود Sony در 4 ژوئن (15 خرداد) رویدادی جدید برگزار می‌کند.

همان‌طور که شرایر گفت، بهتر است تمام این‌ها را به عنوان شایعه و غیر قطعی در نظر بگیرید اما به هر حال خوب است که بدانیم نیاز نیست برای رویداد جدید Sony مدت زیادی صبر کنیم.