Menu

کارگردان Assassin’s Creed Valhalla به ناامیدی طرفداران پاسخ داد

اشرف اسماعیل، کارگردان بازی Assassin's Creed Valhalla، شب گذشته ساعاتی قبل از پخش قسمت ویژه Inside Xbox در توئیتر به طرفداران هشدار داده بود که انتظارات خود را پایین بیاورند و قرار نیست نمایشی طولانی از گیم‌پلی ببینند اما باز هم طرفداران ناامید شدند و او متوجه این موضوع است.

رویداد شب گذشته Inside Xbox پر از تریلرهای سینماتیک و کوتاه و عناوینی که کاملا نسل بعدی نیستند بود. Microsoft به‌خوبی می‌دانست که چه چیزی برای ارائه دارد بنابراین تصمیم گرفت گزینه اصلی خود را برای نگه داشتن مخاطب تا آخر برنامه نشان ندهد و آن هم تریلر Assassin's Creed Valhalla بود.

تریلر رونمایی و سینمایی Assassin's Creed Valhalla با کیفیت خیلی خوب خود طرفداران را هیجان‌زده کرد و ما را امیدوار کرد که در رویداد Inside Xbox نمایش بسیار جذابی از آن ببینیم. با این وجود که Ubisoft قول یک نمایش گیم‌پلی را داده بود، اما اشرف اسماعیل ساعاتی قبل از پخش برنامه به طرفداران گفت تریلر صرفا نمایش طولانی نیست اما از داخل خود بازی تهیه شده و سینمایی نیست.

طرفداران حتی با دانستن این موضوع، باز هم از دیدن تریلر جدید بازی ناامید شدند. در کانال شعبه آمریکای شمالی Ubisoft در یوتیوب، تریلر جدید Assassin's Creed Valhalla حدود 32 هزار دیسلایک در مقابل 18 هزار لایک جمع‌آوری کرد. شاید این چندان مهم نباشد اما این تریلر اول و زودتر از همه‌جا در این کانال آپلود شده بود. در مقایسه، تریلر سینمایی معرفی بازی 292 هزار لایک در مقابل 12 هزار دیسلایک دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، اشرف اسماعیل هم متوجه ناامیدی طرفداران شد و تصمیم گرفت در توئیتر شفاف‌سازی کند که تا زمان عرضه قطعا نمایش‌های زیادی از بازی خواهیم دید:

"شما انتظار دیدن چیزهای بیشتری داشتید و کاملا هم حق دارید. ما کمپین بازاریابی بلندی در پیش داریم و شما به مرور زمان گیم‌پلی مفصل و جزئیات بیشتری خواهید دید. از هیجان و اشتیاق شما سپاس‌گذارم! با ما صبور و مهربان باشید. ارزشش را خواهد داشت."

به‌تازگی همچنین فهمیدیم که Assassin's Creed Valhalla طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین نسخه از این سری نخواهد بود. همچنین اطلاعاتی هم از ساختار منحصر به‌فرد روایت داستانی آن به‌دست ما رسید.

بازی Assassin's Creed Valhalla در فصل تعطیلات سال میلادی جاری برای PC ،Stadia، کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. نسخه PC از طریق فروشگاه Epic و UPLAY در دسترس قرار می‌گیرد.