Menu

XBOX 20/20 | از بازی Chorus رونمایی شد

به گزارش پردیس گیم، شرکت Deep Silver به‌همراه Deep Silver FISHLABS از آی‌پی جدیدی به نام Chorus رونمایی کردند که عنوانی در سبک تیراندازی با فضایی تاریک است و برای کنسول‌های نسل بعدی و نسل فعلی و همچنین PC و Stadia در سال 2021 منتشر خواهد شد.

این بازی در قسمت ویژه Inside Xbox معرفی شد و از ویژگی Smart Delivery پشتیبانی می‌کند. یعنی شما با خرید یک نسخه از این عنوان، می‌توانید آن را برروی هر کنسولی از Xbox بازی کنید تا از دریافت بهترین تجربه توسط شما اطمینان حاصل شود.

در Chorus، بازیکنان کنترل دو شخصیت را به‌دست می‌گیرند. Nara خلبانی کارکشته با گذشته‌ای تاریک است و شخصیت دیگر هم Forsaken خواهد بود که یک هوش مصنوعی جنگنده است اما احساسات هم دارد و نزدیک‌ترین متحد او محسوب می‌شود و باید گذشته مرموز وی را کشف کنید. بازیکنان باید در طول داستان با آزادسازی سلاح‌ها و توانایی‌های فوق‌العاده، در مقابل فرقه‌ مهاجم به‌نام Circle مبارزه کنند.

توبیاس سِوِرین، مدیر استودیوی Deep Silver FISHLABS گفت: "ما از معرفی این آی‌پی جدید و هیجان‌انگیز خوشحال هستیم. از همان ابتدا تمرکز ما برروی ارائه یک گیم‌پلی با لحظات شگفت‌انگیز بود تا به شوترهای کلاسیک فضایی تکامل ببخشیم. ما به‌طور کامل از قدرت سخت‌افزار نسل نهم استفاده می‌کنیم که به ما اجازه خلق محیط‌های غنی‌تر، با جزئیات‌تر و Ray Trace را با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه می‌دهد."

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه