Menu

مایکروسافت: ما انتظارات اشتباه و نابه‌جایی برای Inside Xbox ایجاد کردیم

آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی Xbox، در صفحه توئیتر خود به انتقادات و بازخوردهای منفی بازیکنان نسبت به رویداد شب گذشته Inside Xbox واکنش نشان داد.

طرفداران با عطشی بالا برای رویداد دیشب Inside Xbox انتظار می‌کشیدند که طبق گفته Microsoft، قرار بود از گیم‌پلی بازی‌های Third-Party روی کنسول Xbox Series X رونمایی شود. همچنین گفته شده بود از بازی Assassin's Creed Valhalla هم نمایش گیم‌پلی می‌بینیم اما صرفا یک تریلر کوتاه (هرچند جذاب ولی انتظارات چیز دیگری بود) دریافت کردیم.

به‌نظر می‌رسد جامعه بازیکنان از این نمایش‌ها ناامید شده‌اند و برخی حتی آن را یک شکست کامل می‌دانند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، آرون گرینبرگ در صفحه توئیتر خود اعتراف کرد قبل از نمایش، انتظارات اشتباه و نابه‌جایی برای این رویداد ایجاد شده بود:

"اگر چیزی نمی‌گفتیم و مثل ماه‌های قبل فقط قسمت جدید Inside Xbox را پخش می‌کردیم، احتمالا واکنش‌ها متفاوت می‌بود. واضح است که انتظارات اشتباه و نابه‌جایی ایجاد کردیم و مقصر این ماجرا ما هستیم. ما از بازخوردهای شما قدردانی می‌کنیم و به شما اطمینان می‌دهم که تمام آن‌ها را به عنوان یک تیم گوشزد می‌کنیم."

رویداد بعدی Xbox Series X در ماه جولای (تیر-مرداد) برگزار خواهد شد و در آن قرار است از بازی‌های First Party رونمایی شود. با این حال، اینسایدر معروف و معتبر یعنی Shinobi می‌گوید استودیوهای Third Party هم از عناوین خود در رویداد ماه جولای نمایش خواهند داشت:

"تاکنون فهمیده‌ام که بازی‌های Third Party هم در رویداد ماه جولای نمایش خواهند داشت."

نظر شما در رابطه با رویداد شب گذشته چه بود؟ آیا این رویداد باعث شد که انتظارات خود از رویدادهای بعدی Xbox را کمی پایین‌تر بیاورید؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.