Menu

تاریخ انتشار DLC جدید Total War: Warhammer 2 مشخص شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، بازی Total War: Warhammer 2 ماه آینده بسته DLC جدیدی به‌نام‌های The Warden و The Paunch دریافت می‌کند. در روز 21 مه (1 خرداد) این دو DLC منتشر خواهند شد.

در این DLCها دو لرد Legendary برای نژادهای Greenskins و High Elves وجود دارند و باید آینده قلمرو پادشاهی Yvresse را مشخص کنند.

Greenskin Warlord Grom که به عنوان Grom the Paunch Ulthuan شناخته می‌شود، به خانه High Elveها هجوم برده است. لرد دیگر هم Eltharion، شاهزاده Yvresse، بوده که در میان High Elveها شهرت دارد و سوار یک گریفون آسمانی به‌نام Stormwing می‌شود.

شما می‌توانید انتظار یونیت‌های قهرمان جدیدی مثل Arch-Mage و Giant River Troll Hag و نیروهای زمینی مثل Rogue Idolهای جادویی در کنار Arcane Phoenix و War Lions of Chrace داشته باشید.

همچنین تمام بازیکنان Total War: Warhammer 2 لرد Legendary به‌نام شاهزاده Imrik of Caledor را به رایگان دریافت می‌کنند. در کنار این بسته DLC، به‌روزرسان Old World هم در دسترس قرار می‌گیرد که بهبودهایی در بخش Greenskin مثل مکانیزم WAAAGH! و سایر موارد اعمال می‌کند.

بسته The Warden و The Paunch به قیمت 9 دلار در دسترس هستند اما اکنون می‌توانید آن را تا روز 1 خرداد با 10 درصد تخفیف به قیمت 8.09 دلار خریداری کنید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه