Menu

رویداد Tokyo Game Show 2020 به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، رویداد Tokyo Game Show 2020 به دلیل مشکلات به‌وجود آمده توسط ویروس کووید-19 لغو شد. این رویداد قرار بود از روز 24 سپتامبر (3 مهر) به مدت 3 روز برگزار شود اما اکنون یک رویداد آنلاین جایگزین آن خواهد شد.

با توجه به وضعیت فعلی جهان، لغو شدن این رویداد هم قابل پیش‌بینی بود و معرفی یک رویداد آنلاین دیجیتال هم تعجب برانگیز نیست. این روزها تمام رویدادهای مرتبط با TGS به‌صورت آنلاین استریم می‌شوند.

ممکن است در TGS 2020 بازی‌های جدیدی برای کنسول‌های نسل بعدی PlayStation 5 و Xbox Series X ببینیم. باید دید وضعیت فعلی که سازندگان از خانه روی بازی‌های خود کار می‌کنند چگونه در نمایش عناوین ژاپنی در TGS 2020 تاثیر می‌گذارد. سازندگانی مثل ماساهیرو ساکورای یا استودیوی Entergram همگی توضیح دادند که کار از راه دور روند توسعه را کند کرده است. امکان تاخیر بازی‌های ژاپنی تا سال 2021 هم وجود دارد.

Tokyo Game Show یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادهای گیمینگ ژاپن محسوب می‌شود که هر سال در ماه سپتامبر شاهد برگزاری آن هستیم. در گذشته بیشتر طرفداران در سراسر دنیا اتفاقات مربوط به آن را از روزنامه‌ها می‌خواندند اما با پیشرفت تکنولوژی و دنیا، مراسم و رویدادهای مخصوصی برای آن برگزار می‌شوند و بازیکنان استریم‌ها و خبرهای آن را در فضای مجازی می‌خوانند.

با برگزاری این رویداد به‌صورت دیجیتال هم مشکل خاصی پیش نمی‌آید اما احتمالا دیگر شاهد Cosplayهای جذاب این رویداد نخواهیم بود.