Menu

Xbox 20/20 | عنوان ترسناک اتمسفریک Scorn معرفی شد

به گزارش پردیس گیم، به دنبال نمایشگاه آنلاین Xbox 20/20 امروز، استودیوی مستقل Ebb Software اعلام کرد که بازی اول شخص پیش‌روی آن که در سبک ترسناک-ماجراجویی و با نام Scorn می‌باشد، هنگام عرضه، منحصر به Xbox Series X خواهد بود.

این بازی که به علت سبک تصویری قدرتمند و جو متراکم و سنگینش، بسیار مورد انتظار طرفداران ژانر ترس و وحشت است، به عنوان بخشی از صفِ بازی‌های پیش‌روی Xbox Series X، به همراه نمایش انحصاری یک تریلر[یوتیوب/ نماشا]، معرفی شد. انتشار Scorn برای مدت عرضه‌ی Xbox Series X برنامه‌ریزی شده است.

کارگردان عنوان Scorn، "یوبومیر پکلار"(Ljubomir Peklar)، درباره‌ی همکاری استودیوی خود با Xbox گفت: "برای ما توسعه‌دهندگان، ضروری است که Scorn را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم. سبک هنری متمایز تنها نصف داستان است؛ نصف دیگر آن وا داشتن تمام اجزای فنی بازی به اجرای نرم و روان است. این، جایی است که شراکت ما با Microsoft و کنسول نسل بعدی آن‌، Xbox Series X، وارد عمل می‌شود. Xbox Series X قطعه‌‌ی سخت‌افزاریِ بسیار قابل و باظرفیتی است که به ما اجازه‌ی اجرای Scorn با کیفیت 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، با وجود تمام ویژگی‌های جذاب گرافیکی‌اش را می‌دهد. سادگی توسعه و قدرت پردازشیِ خام، از اولین و مهم‌ترین دلایل ما برای کارِ انحصاری با Xbox Series X بودند. پلیرها، نسخه‌ی غیرقابل انعطافی از Scorn را بر روی Series X تجربه خواهند کرد."

Scorn پلیرها را به جهانِ‌ زیرینِ تنگی می‌کشاند، جهانی که با اَشکال اندامی ناقص که مایع‌های بی‌نامی را می‌چکانند، پر شده است. شما خود را کاملاً تنها می‌یابید، به طوری که فقط حواس و غریزه‌هایتان را برای هدایت خود در طول این کابوس غیرخطی از فضاهای به هم پیوسته، در کنار خود دارید. در Scorn، محیط بازی، خودش یک شخصیت محسوب می‌شود و تمام تلاشش را می‌کند تا شما را مشوش و بی‌تعادل کند. هر مکانی، پازل‌ها، معماها، شخصیت‌ها و داستان‌های خودش را دارد؛ مواردی که همه با هم ترکیب شده تا جهانی متصل و به هم‌ پیوسته ایجاد کنند. در طول سفرتان در این بازی، مکان‌ها، مهارت‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های جدیدی، در حالی که تلاش می‌کنید تا واقعیت Scorn را بیابید، آشکار می‌شوند.