Menu

عنوان NieR Replicant ver.1.22474487139 در اسکرین‌شات‌های جدیدش با شکوه به چشم می‌آید

به گزارش پردیس گیم، اخیراً اسکرین‌شات‌های جدیدی از بازی NieR Replicant ver.1.22474487139 به صورت آنلاین منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند این عنوان تا چه حد نسخه‌ی اصلی خود بر روی PS3 و Xbox360 که در سبک اکشن-نقش‌آفرینی بود را ارتقا می‌دهد.

این اسکرین‌شات‌ها که توسط توییتر رسمیِ این سری‌بازی به اشتراک گذاشته شدند، ۳ تا از مکان‌های این بازی را به تصویر می‌کشند که شامل یکی از مکان‌های نمادین آن می‌باشند؛ کسانی که عنوان اصلی را به پایان رسانده باشند، به طور حتم این مکان را شناسایی خواهند کرد. در هر صورت، همه‌ی این تصاویر و مکان‌ها عالی به نظر می‌آیند.

در حال حاضر چیزهای زیادی درباره‌ی NieR Replicant ver.1.22474487139 نمی‌دانیم. هفته‌ی گذشته مجله‌ی ژاپنی Famitsu فاش کرد که گیم‌پلی این بازی نسبت به عنوان اصلی‌اش به‌روزرسانی خواهد شد تا با مزاج طرفداران NieR: Automata نیز سازگار باشد. همچنین این مجله ادعا کرد که میان‌صحنه‌ها یا Cutsceneهای بازی نیز دچار تغییرات چندانی نخواهند شد و این که محتوای جدید این ریمستر(Remaster) کاملاً جدید خواهد بود و شامل مکان‌ها و دشمنان دوباره استفاده‌شده نخواهد بود.

نسخه‌ی اصلی NieR Replicant فقط در ژاپن برای PS3 منتشر شده است، به طوری که اروپا و آمریکای شمالی، بازی NieR Gestalt را تجربه کردند. بازی اصلی NieR عنوانی عالی و در سبک اکشن-نقش‌آفرینی(Action-RPG) بود که دارای داستانی بسیار تأثیرگذار بود.

NieR Replicant ver.1.22474487139 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One تأیید شده است، اما تاریخ انتشار آن هنوز اعلام نشده است.