Menu

Xbox 20/20 | تماشا کنید: اولین نگاه به گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla

به گزارش پردیس گیم، شرکت Ubisoft طبق وعده قبلی خود، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Valhalla را در قسمت جدید Inside Xbox پخش کرد البته چندان طولانی نبود اما به هر حال می‌توانیم نگاهی به گرافیک و محیط بازی داشته باشیم.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت FULL HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

شرکت Ubisoft اعلام کرد Assassin's Creed Valhalla از پتانسیل کامل کنسول‌های نسل بعدی استفاده خواهد کرد:

"ما به عنوان سازنده، همیشه برای کار با سخت‌افزار جدید هیجان‌زده هستیم چراکه توانایی بیشتری برای خلق ایده‌های‌مان می‌دهد. Assassin's Creed همیشه در بهره‌گیری و اعمال نیرو بر سخت‌افزارهای جدید متعهد بوده تا در حد امکان تجربه‌ای همه‌جانبه ارائه دهد. ما از همکاری نزدیک با Microsoft برای ارائه Valhalla برروی Xbox Series X هیجان‌زده هستیم."

بازی Assassin's Creed Valhalla در Xbox Series X به بهترین شکل ممکن از گرافیک بهبود یافته این کنسول استفاده می‌کند. علاوه بر این، مدت زمان بارگذاری‌ها (Loading) هم در آن کوتاه‌تر خواهند بود. این بازی همچنین از قابلیت Smart Delievery هم پشتیبانی می‌کند، به این معنی که با خرید نسخه Xbox One، نسخه Xbox Series X را به رایگان دریافت می‌کنید.

ضمنا با پیش‌خرید این بازی، ماموریت اضافه The Way of the Berserker را دریافت خواهید کرد.

بازی Assassin's Creed Valhalla در فصل تعطیلات سال میلادی جاری برای PC ،Stadia، کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. نسخه PC از طریق فروشگاه Epic و UPLAY در دسترس قرار می‌گیرد.