Menu

Xbox 20/20 | تماشا کنید: نمایشی هیجان‌انگیز از بازی مستقل Bright Memory Infinite

تک سازنده استودیو FYQD امروز در جریان برنامه Xbox 20/20 نمایش جدیدی از گیم‌پلی عنوان در دست ساخت خود یعنی Bright Memory: Infinite منتشر کرد.

به گزارش پردیس گیم، اگر تاکنون در جریان اخبار این بازی قرار نگرفته‌اید باید بگوییم که FYQD Studio اولین بار در ژانویه 2019 عنوان Bright Memory را از طریق سرویس دسترسی زودهنگام شبکه Steam برای PC عرضه کرد و این بازی در ماه مارس 2020 سرانجام این سرویس را ترک کرد. پس از خارج شدن Bright Memory از سرویس دسترسی زودهنگام Steam، استودیو FYQD پرونده این بازی را بست و به سراغ ساخت نسخه ارتقا یافته‌ای از این بازی تحت عنوان Bright Memory: Infinite رفت.

جدیدترین نمایش از گیم‌پلی Bright Memory: Infinite یک شوتر اول شخص روان و جذاب را نشان می‌دهد که سبک تیراندازی را با عناصر هک اند اسلش ترکیب کرده و حتی بازیکنان را درگیر سکانسی از تعقیب و گرز با اتومبیل هم می‌کند.

اما نکته تاثیرگذار در مورد این بازی این است که تنها توسط یک نفر ساخته می‌شود و بخش‌های صداگذاری و ساخت موسیقی به عهده حامی مالی پروژه یعنی Playism است.

این بازی برای کنسول Xbox Series X بهینه شده و از قابلیت تحویل هوشمند (Smart Delivery) نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Bright Memory: Infinite علاوه بر کنسول های Xbox، برای PC و PS4 نیز عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه این بازی هنوز اعلام نشده است. در ادامه شاهد نمایش گیم‌پلی این بازی باشید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه