Menu

Xbox 20/20 | تماشا کنید: بازی جدید Bloober Team با نام The Medium با همکاری آکیرا یامائوکا آهنگ‌ساز بازی Silent Hill معرفی شد

استودیوی Bloober Team، سازنده بازی‌های Blair Watch و Observer و Layers of Fear، امروز از بزرگترین و بلندپروازانه‌ترین پروژه خود تاکنون با نام The Medium رونمایی کرد.

این بازی در تعطیلات ۲۰۲۰ برای XBOX Series X و PC منتشر خواهد شد. این عنوان یک بازی تنش‌زا، روانی و ترسناک است که اطراف یک موضوع اصلی ساخته شده است: چگونه دید شما نسبت به موضوعات، آگاهی و درک شما را تغییر می‌دهد.

استودیوی Bloober Team از بازی ترسناک و روانی The Medium رونمایی کرد . . .

بازی‌کنندگان خودشان را در جسم مارین (Marianne) می‌یابند، یک واسط که توسط رویاهایی تسخیر شده است و در بین دو دنیا زندگی و تعامل می‌کند: یکی دنیای واقعی و دیگری دنیای ارواح. هیچ چیزی، آن چیزی که به چشم میاید نیست، همه چیز یه روی دیگر نیز دارند. به عنوان یک واسطه (Medium) که به هر دو دنیا دسترسی دارد، شما به یک زاویه دید پهناورتری دسترسی دارید و می‌توانید به وضوح بیینید که هیچ واقعیت واحدی مانند آنچه دیگران درک می‌کنند، وجود ندارد.

پیوتر بابینو (Piotr Babieno) مدیرعامل Bloober Team گفت: "هر یک از بازی‌های ما دارای یک تم مرکزی است که آن را به سمت طراحی تکنولوژیک و خلاق میراند. در The Medium، ما بر زاویه دید و درک از محیط تمرکز داریم. زمانی که شما زاویه دید خود را تغییر دادید، کشف می‌کنید که چقدر چیزها پیچیده‌تر و دارای تفاوت‌های ظریف‌تری نسبت به چیزی که در ابتدا فکر کردید، هستند. The Medium جاه‌طلبانه‌ترین بازی ما تا به امروز است و ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا به شما نشان دهیم، چگونه ما این چشم‌انداز را به یک بازی روانی و ترسناک تبدیل کرده‌ایم."

استودیوی Bloober Team از بازی ترسناک و روانی The Medium رونمایی کرد . . .

آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka) که در ساخت Silent Hill نقش داشته است و آرکادیوش ریکوفسکی (Arkadiusz Reikowski) از Bloober Team با یکدیگر در حال ساخت یک اتمسفر منحصر به فرد و واقعی در سطح هر دو دنیا هستند.

"حضور شخصیتی افسانه‌ای مانند آکیرا یامائوکا که به دلیل کار بر روی Silent Hill به شهرت دست پیدا کرده است، یک رویا تبدیل به واقعیت شد. ما توسط بسیاری از بازی‌های قبلی که او بر روی آن‌ها کار کرده است، تحت تاثیر قرار گرفته‌ایم و مشتاقیم تا The Medium نیز مانند آن‌ها باشد."

دانلود FULL HD – دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه