Menu

بسته‌الحاقی جدیدی برای بازی Free Fire منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم استودیوی 111dots Studio از حالت جدید بازی که شامل سامورایی‌ها و جهش‌یافتگان می‌شود را در بسته الحاقی Forsaken Creed برای بازی Free Fire رونمایی کرد.
این بسته مقدار زیادی از تغییرات و ارتقاهای تحسین‌برانگیز را شامل می‌شود که در ابتدای ماه میلادی عرضه شد.

Garena بسته‌الحاقی جدیدی برای بازی Free Fire منتشر کرد . . .

بازی Free Fire در این بسته الحاقی شاهد بازماندگانی خواهد بود که به دنیای موازی در قرن نوزدهم میلادی می‌روند و بازی‌کنندگان را به سامورایی‌ها، جهش‌یافتگان، تفنگ‌ها و جوایز بسیاری معرفی می‌کنند.

این بسته الحاقی دارای دو شخصیت اصلی با نام های میتسو (Mitsuo) و ایچیکا (Ichika) است که از اعضای محافظان مخفی و زبده سلطنتی می‌باشند. آن‌ها به دلیل افزایش جمعیت جهش‌یافتگان خطرناک در منطقه در آستانه انقراض قرار دارند.

در خط داستانی بازی شاهد هستید که میتسو و ایچیکا ماموریت دارند که یک جهش‌یافته به خصوصی را از بین ببرند و در جنگل و کوه‌ها بالا بروند و تا جایی که برای بازپس‌گیری دهکده‌شان نیاز هست جهش‌یافتگان را بکشند.

برای الهام گرفتن از از قرن نوزدهم، Free Fire سیاهی رمزآلود و سختی را برای لباس‌های Shadow & Unseen Custodian انتخاب کرده است. به علاوه، الگوی اژدهای دقیقی وجود دارد که رتبه‌بندی وفادارترین‌ها را مشخص می‌کند و همچنین شکست‌ناپذیری و مقدس‌بودن را هم نشان می‌دهد. سبک کلی توانا، قدرتمند و تیز است.

در این بسته الحاقی، بازماندگان می‌توانند تعدادی از جوایز را که شامل موارد زیر هست را به دست آورند:

*لباس‌های Sahdow Custodian و Unseen Cutsodian که شامل مجموعه لباس‌هایی برای زن و مرد هستند

*شمشیر Forsaken: اسکیت بوردی است که مانند یک شمشیر شکل داده شده است

*Dragon's Creed: یک لوت باکس از لباس‌های فوق‌العاده

*کیف میخ‌دار Forsaken Creed: یک اسکین کوله‌پشتی جدید که توسط میخ‌ها احاطه شده است

*جوایز متفرقه اضافی: یک اسکین برای نارنجک، اسکین برای اسلحه، نشان و پرچم اختصاصی، اسکین برای ماهی‌تابه و چیزهای بسیار دیگر