Menu

Assassin’s Creed Valhalla برای رسیدگی به انتقادات و کیفیت بهتر، بزرگ‌ترین نقشه این سری را نخواهد داشت

Assassin's Creed Valhalla بازی بزرگی خواهد بود اما عظیم‌ترین نقشه را در بین کل عناوین این مجموعه ندارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، مالک تِفِها، مدیر ارتباطات Ubisoft در خاورمیانه، در پروفایل توئیتر خود اعلام کرد Assassin's Creed Valhalla نه طولانی‌ترین بازی این سری است و نه بزرگ‌ترین آن‌ها چراکه تیم سازنده قصد رسیدگی به انتقادات از نسخه‌های قبلی را دارند.

در حالی که Assassin's Creed Odyssey به‌طور کل بازی خوب و سرگرم کننده‌ای بود، اما نقشه بسیار عظیمی داشت که سازندگان برای پر کردن آن مجبور شدند محتوای فرعی اضافه و غیر لزومی به آن اضافه کنند که باعث می‌شد بازیکن از روند اصلی داستان جا بماند. از همه بدتر اینکه برای پیشروی داستان، بازی شما را اجبار به تجربه بخش زیادی از این مراحل فرعی می‌کرد؛ هرچند برخی از این مراحل دارای کیفیت و جزئیات خوبی بودند ولی اجباری بودن آن‌ها به تجربه‌ای که می‌شد از آن‌ها به‌دست آورد لطمه می‌زد. خوشبختانه اشرف اسماعیل چندی پیش گفته بود در Valhalla شاهد چنین ایراداتی نخواهیم بود.

چند روز گذشته همچنین تایید شد امکان بازدید از استون‌هج هم در Valhalla وجود دارد. بازی Assassin's Creed Valhalla در فصل تعطیلات سال میلادی جاری برای PC ،Stadia، کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. نسخه PC از طریق فروشگاه Epic و UPLAY در دسترس قرار می‌گیرد.