Menu

AC Valhalla ساختار منحصر به‌فردی در روایت داستان خواهد داشت

قسمت جدید Inside Xbox تا لحظاتی دیگر پخش می‌شود و در آن وعده بازی‌های Third-Party داده شده و طرفداران بسیار هیجان زده هستند. Assassin's Creed Valhalla هم قرار است اولین تریلر از گیم‌پلی خود را در این قسمت داشته باشد.

در همین لحظات که به پخش این قسمت نزدیک می‌شویم، سازندگان مصاحبه‌هایی با رسانه‌ها انجام می‌دهند و از جنبه‌های متفاوت Valhalla صحبت می‌کنند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، داربی مک‌دویت، کارگردان روایت داستانی بازی، در مصاحبه‌ای با Gamespot گفت Assassin's Creed Valhalla "ساختار متفاوتی در روایت داستان" خواهد داشت:

"ما رویکرد بسیار متفاوتی در روایت داستانی Valhalla در پیش گرفته‌ایم و من فکر می‌کنم ساختار آن یکی از جنبه‌های ممتاز بازی خواهد بود. در واقع این ساختار با استفاده از فناوری نسل بعد به‌دست نیامده بلکه ساختار تجربه داستان را طوری ساخته‌ایم که تاکنون شخصا در هیچ بازی دیگری ندیده بودم. از آنجا که ساختار روایت داستان متفاوت است، قطعا تجربه داستانی منحصر به‌فردی برای طرفداران Assassin's Creed فراهم می‌شود ولی من حتی می‌توانم بگویم نسبت به هر بازی دیگری کاملا منحصر به‌فرد است. من فکر نمی‌کنم مردم به‌طور کامل تجربه‌ای به این شکل داشته باشند چراکه چگونگی ارائه آن توسط ما و دریافت و درک آن توسط شما بسیار خاص و منحصر به‌فرد است. Valhalla روش‌های متفاوتی برای دادن اطلاعات به بازیکن و هدایت آن در جهان خود را آزمایش کرده است."

در بخش دیگری از مصاحبه‌، مک‌دویت Assassin's Creed Valhalla را "واقع‌گرایانه‌ترین شکل از فانتزی وایکینگی" نامید؛ چیزی که احتمال می‌دهد تاکنون در دنیای بازی‌ها انجام نشده است:

"تعداد بسیار کمی از بازی‌ها تاکنون تجربه وایکینگ‌ها را از نظر تاریخی واقع‌گرایانه ساخته‌اند. من فکر می‌کنم اصرار آن‌ها این است که همیشه در نهایت موضوع را به اساطیر اسکاندیناوی ربط بدهند اما ما در Assassin's Creed Valhalla می‌خواهیم شما واقعا حس کنید که در عصر تاریک انگلستان زندگی می‌کنید و به کاوش در خرابه‌های رومی‌ها بپردازید که از 400 یا 500 سال قبل‌تر تاکنون از رومی‌ها باقی مانده‌اند و بقایای قبایل بریتانیایی گذشته و حتی بت‌پرستان ساکسون‌ها را پیش از آنکه به مسیحیت روی بیاورند ببینید.

تمام این موارد قبل از این در هیچ بازی دیگری انجام نشده و من فکر نمی‌کنم عنوانی پیش از این برای ارائه واقع‌گرایانه‌ترین شکل از فانتزی وایکینگی تلاش کرده باشد. این بخش از بازی بود که ما را نسبت به سایر بازی‌ها متفاوت ساخت و من فکر می‌کنم به این هدف هم دست یافتیم. ما دنیای عظیم این بازی را برای شما خلق کردیم تا در آن جست‌وجو کنید، به حمله و غارت بپردازید و افراد جالبی را ملاقات کنید اما همه این کارها را به عنوان یک انسان انجام خواهید داد."

بازی Assassin's Creed Valhalla در فصل تعطیلات سال میلادی جاری برای PC ،Stadia، کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. نسخه PC از طریق فروشگاه Epic و UPLAY در دسترس قرار می‌گیرد.