Menu

EA: به دقت وضعیت کریستیانو رونالدو را زیر نظر داریم؛ در شبکه‌های اجتماعی FIFA 19 دیگر خبری از رونالدو نیست

در پی به جریان افتادن پرونده اتهام تجاوز جنسی علیه کریستیانو رونالدو در آمریکا، شرکت EA اخیرا طرح روی جلد عنوان FIFA 19 با حضور این بازیکن را از تمامی شبکه‌های اجتماعی این بازی حذف کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، بازیکن سابق باشگاه رئال مادرید که در حال حاضر در سری آ ایتالیا و تیم یوونتوس فعالیت دارد سال‌هاست که ستاره اصلی کاور سری بازی FIFA است و اکنون با اتهام تجاوز جنسی مواجه شده است.

رونالدو تنها بازیکنی است که بر روی طرح روی جلد نسخه‌های اصلی FIFA 19 دیده می‌شود و با موج اتهاماتی که علیه او مطرح شده حال شرکت EA در تلاش است که از این بازیکن فاصله بگیرید.

در شبکه‌های اجتماعی FIFA 19 دیگر خبری از رونالدو نیست و بنرها و آیکون‌های بازی در Twitter و Facebook نیز اکنون با طرح‌هایی عمومی و نقل قول‌هایی از نقد و بررسی‌های بازی جایگزین شده‌اند.

بر اساس اعلام The Guardian، کریستیانو رونالدو متهم است که در سال 2009 در لاس وگاس زنی 34 ساله به نام کاترین میورگا را مجور کرده که با او رابطه جنسی برقرار کند. دو طرف در آن زمان بر سر فاش نشدن این حادثه به توافق رسیده بودند.

EA با اشاره به "نگران‌ کننده" بودن این اتهامات اعلام کرده است که با دقت این وضعیت را زیر نظر دارد.

"در جریان گزارش‌های نگران کننده‌ای قرار گرفتیم که اتهاماتی را علیه کریستیانو رونالدو مطرح کرده‌اند. ما از نزدیک پیگیر این وضعیت هستیم چرا که انتظار داریم ورزشکاران و سفیرانی که بر روی کاور عناوین ما قرار می‌گیرند، به نوعی رفتار کنند که هم سو و هم جهت با ارزش‌های EA باشد."