Menu

اطلاعات جدیدی از Horizon Zero Dawn 2 لو رفت

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Horizon Zero Dawn که یکی از بهترین عناوین نسل هشتم نیز بود، در ابتدا به شکل انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و پس از گذشت حدود سه سال نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی نیز از طرف استدیوی سازنده تایید شد و تا چند ماه دیگر روانه‌ی بازارها خواهد شد.

اخیرا صحبت‌ها و اخبار درمورد نسخه‌ی بعدی این بازی و دنباله‌ی آن بیش از پیش در فضای مجازی به گوش می‌خورد و می‌توان با کنار هم گذاشتن اطلاعات موجود پی برد که دنباله‌ی Horizon Zero Dawn در حال ساخت می‌باشد. آقای Sikandar Mahmood که سردبیر سابق یکی از وبسایت‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی بود در توییتی اقدام به انتشار اطلاعات جدید Horizon Zero Dawn کرد.

او در توییت خود خبر داده است که دنباله‌ی Horizon دارای محیطی به شدت پویا و سرسبز خواهد بود و همچنین عنوان بازی بعدی با نام Horizon Zero Dawn 2 شناخته نمی‌شود. وی با انتشار تصویری از لیست نیازمندی‌های Guerilla ادعای خود را مطرح کرده که دیدنِ نام Horizon در این اطلاعیه جای شک برای مخاطبان باقی نمی‌گذارد.

اطلاعات جدیدی از Horizon Zero Dawn 2 لو رفت

تصویر فوق با اشاره به بازی Horizon نیاز استدیو برای استخدام طراح و افرادی که در کار با محیط‌های سرسبز حرفه‌ای باشند را مطرح کرده است. با توجه به این عکس می‌توان باور داشت که دنباله‌ی Horizon Zero Dawn در حال توسعه می‌باشد و هر آن احتمال معرفی رسمی از این بازی وجود دارد.