Menu

پوشش زنده اولین قسمت برنامه Xbox 20/20 در پردیس‌گیم | اتمام برنامه؛ دیدگاه شما؟

شرکت Microsoft امروز اولین قسمت از برنامه ماهانه Xbox 20/20 را برگزار کرده و طی این پخش زنده برای اولین بار برخی از عناوین کنسول نسل بعدی خود، Xbox Series X، را به نمایش در خواهد آورد.

به گزارش پردیس گیم، اولین قسمت از برنامه Xbox 20/20، که برای پخش در ساعت 19:30 روز پنج‌شنبه 18 اردیبهشت برنامه‌ریزی شده، بر نمایش گیم‌پلی، تریلرها و نمایش‌های عناوین مالتی پلتفرم و توسعه‌دهندگان مستقل تمرکز خواهد داشت. از جمله این نمایش‌ها می‌توان به رونمایی از گیم‌پلی عنوان اخیرا معرفی شده Assassin’s Creed Valhalla اشاره کرد.

در این قسمت همچنین به جزئیات قابلیت جدید Smart Delivery* نیز پرداخته شده و برخی از عناوینی که قرار است از نسل حاضر به صورت بهینه شده به کنسول Xbox Series X راه پیدا کنند نیز معرفی خواهند شد.

اولین قسمت از برنامه Xbox 20/20 را می‌توانید از طریق همین پست در پردیس گیم به صورت زنده و مستقیم دنبال کنید.

* از طریق قابلیت Xbox Smart Delivery بازیکنان می‌توانند با خرید یکی از عناوین Xbox، تا ابد به بهترین نسخه از آن بازی دسترسی داشته باشند. این قابلیت به پلتفرم‌ها محدود نمی‌شود بنابراین اگر شما عنوانی مانند Halo Infinite را بر روی Xbox One خریداری کنید، می‌توانید بهترین نسخه این بازی را بر روی کنسول Xbox Series X نیز تجربه کنید.

لینک پخش زنده کانال Xbox در Twitch

لینک پخش زنده کانال Xbox در Mixer

لینک پخش زنده کانال Xbox در Youtube