Menu

آیا EA به استفاده از Frostbite بر روی کنسول نینتندو سوئیچ اشاره می‌کند؟

به گزارش پردیس‌گیم، آقای اندرو ویلسون (Andrew Wilson) مدیر ارشد اجرایی EA در مصاحبه‌ای که اخیرا درمورد برنامه‌ی کمپانی برای سه ماهه‌ی آخر 2020 داشت با اظهار نظراتی جالب به استفاده از موتور گرافیکی Frostbite در کنسول نینتندو سوئیچ اشاره کرد. شما می‌توانید بخش اصلی این مصاحبه درمورد Frostbite را در زیر مشاهده کنید:

"باید بگویم که قدرت Electronic Arts بر پایه‌ی مهارت ما در پویایی میان پلتفورم‌های مختلف بنا شده است. در طول سالیان درازی ما قادر بوده‌ایم که درمیان پلفورم‌ها بالاترین سطح کیفیت را نسبت به دیگر افراد حاضر در این صنعت ارائه دهیم. این موقعیت باعث افتخار است و باعث می‌شود که ما نیز قدرتمندتر برای رسیدن به اهداف بیشتر فعالیت کنیم.

شش یا هفت سالِ گذشته ما پیش بینی کردیم که در سالهای آتی پلتفورم‌های بیشتری وجود خواهند داشت و ما نیز باید به طراحی‌ مخصوص خود برای چنین روزی دست یابیم. و به همین دلیل ما کار خود را برای ایجاد یک بستر دیجیتالی واحد، یک شناسه‌ی واحد، زیرساخت‌های واحد، داده‌های واحد و امنیت واحد سازمان بندی کردیم که در نتیجه همه به موتور Frostbite ختم شدند.

بنابراین هر پلتفورم جدیدی که به بازار می‌آمد ما نیز می‌توانستیم سریع‌تر، بهتر و باکیفیت‌تر از دیگر همکاران خود در این زمینه به ارائه‌ی محتوا بپردازیم. و چیزی که شما نیز هم‌اکنون شاهد آن هستید، نشان از قابلیت ما برای رسیدن به بالاترین میزان کیفیت در کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی، استیم، استدیا و موبایل دارد و بله همان چیزی که انتظارش را دارید نیز در لیست ما حضور دارد… سوئیچ.

شما می‌توانید مثل همیشه از ما انتظار داشته باشید که بالاترین کیفیت را برای هر پلتفورمی که احتمال دارد جمع کثیری از بازیکنان را دور خود جمع کند ارائه کنیم."