Menu

از گیم‌پلی Total War: ELYSIUM رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم، نخستین تریلر از گیم‌پلی بازی free to play و کارتی Total War: ELYSIUM منتشر شد. این عنوان اقتباسی از سری بازی محبوبِ Total War است که بازیکنان باید با دقت و مهارت در گیم‌پلی تاکتیکیِ این بازی دستِ خود را بچینند و با پیروزی در میادین نبرد تبدیل به بزرگترین استراتژیست تاریخ شوند.

ELYSIUM سری Total War را در سبک و سیاق جدید و نوآورانه‌آی گسترش می‌دهد اما در عین حال به فرمول ساختِ بازی اصلی که در بیست سال گذشته تعریف شده است پایبند می‌ماند.

این عنوان در ELYSIUM، شهر افسانه‌ها جریان دارد و بسیاری از ژنرال‌های بزرگ تاریخی را به نمایش می‌گذارد که هر یک قابلیت و مهارت منحصر بفرد خود را دارند، ناپلئون در حملات از راه دور، سائو سائو با روش‌های کنترل ذهن، و لاگرثا با طبیعت وحشی خود از جمله‌ی این فرماندهان در بازی می‌باشند.

شما با پیوستن به فرماندهان مختلف به کارت‌های متنوعی همانند گاردهای محافظ، کشتی‌های جنگی، منگنزهای ویرانگر(عنصری شیمیایی) و… دسترسی پیدا خواهید کرد.

گیم‌پلی هیجان انگیز Total War: ELYSIUM گزینه‌های بی‌شمار داخل بازی را به نمایش می‌گذارد، همچنین مکانیزم‌های پویای در جریان بازی مثل تغییر و اعمال ویرایش در میان کارت‌های درون نبرد در تریلر جدید به نمایش گذاشته می‌شود. ELYSIUM با داشتن هر دو بخش تک نفره و چند نفره، هم تازه کارها و هم قدیمی‌های عناوین کارتی را دور یکدیگر جمع می‌کند و در نبردی حماسی آن‌ها را مقابل دشمنان قرار می‌دهد.

بازیکنان می‌توانند داستان تبدیل شدن به بزرگرتین شخصیت تاریخ را هم در خانه، هم سرکار و هرجای دیگر ادامه دهند. هم‌اکنون نسخه‌ی موبایلی ELYSIUM در دست آزمایش قرار دارد و درکنار نسخه‌ی PC این بازی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از Total War: ELYSIUM را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه