Menu

بازسازی سه‌گانه Mass Effect در دست ساخت قرار دارد

اگر شما برای بازگشت سری Mass Effect چشم انتظار هستید، به نظر می‌رسد که نیاز نیست برای مدتی طولانی صبر کنید یا حداقل اگر مشتاق هستید تا بازی‌های اصلی را دوباره بازی کنید. به گزارش پردیس‌گیم برای مدتی طولانی است که شایعه ساخت Mass Effect Remastered وجود دارد و اطلاعات به دست آمده این شایعه را محکم‌تر می‌کند، اما در حالی که هنوز هیچ خبر رسمی منتشر نشده است، به نظر می‌رسد این شایعه واقعیت دارد.

در حین گزارش مالی Electronic Arts، این شرکت گفت که برای انتشار یک "EA HD title" در این سال مالی که در ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد، برنامه دارد. این عبارت به نظر به ساخت یک بازی بازسازی شده دیگر اشاره دارد، اما نامی از آن برده نشد. حتی مدیرعامل EA، اَندرو ویلسون (Andrew Wilson) از اشاره به موضوع بازسازی‌ها در طی کنفرانس خبری خودداری کرد.

اما براساس جف گروب (Jeff Grubb) این عنوان EA HD در حقیقت یک بازسازی HD از سه‌گانه Mass Effect است. گروب یک منبع قابل اعتماد از اطلاعات صنعت بازی است. او اطلاعات مهم موجود در متن اصلی گزارش خود را در توئیتر قرار داد. طرفداران Nintendo Switch اما تنها کسانی هستند که باید همچنان محتاط باشند، چراکه بازسازی سه‌گانه احتمالا برای این پلتفورم در هنگام عرضه، منتشر نخواهد شد.

Electronic Arts در گزارش مالی خود خبر از انتشار یک عنوان EA HD داد . . .

بازسازی عنوان همیشه یک موضوع عجیب برای PC Gamerها بوده است، چرا که آن‌ها بسیار مقیاس پذیرند و اغلب از بهترشدن تصاویر با تشکر از جامعه مادسازها، لذت می‌برند. اما با این حال هم، یک پورت بهترشده بازی برای PC بسیار فوق‌العاده خواهد بود، مخصوصا زمانی که نسخه اصلی Mass Effect 1 که برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود یک قابلیت بسیار مهم یعنی پشتیبانی از کنترلر را دارا نبود.