Menu

تاریخ عرضه Halo 2: Anniversary بر روی PC اعلام شد

استودیو 343 Industries امروز اعلام کرد که عنوان Halo 2: Anniversary از مجموعه The Master Chief Collection را هفته آینده بر روی PC عرضه خواهد کرد. این بازی در تاریخ 12 مه (سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹) از طریق Halo: The Master Chief Collection بر روی PC در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش پردیس گیم، این بازی در زمان عرضه بر روی PC، نسخه اصلی Halo 2 و نسخه سالگرد بازی را شامل شده و به بازیکنان اجازه می‌دهد که میان نسخه اصلی و نسخه ارتقا یافته سوییچ کنند. از دیگر ویژگی‌های این نسخه می‌توان به امکان تجربه 15 مرحله بخش داستانی، 7 نقشه ارتقا یافته بخش چندنفره و 25 نقشه چندنفره نسخه اصلی Halo 2 اشاره کرد. لازم به ذکر است که سیستم پیشرفت در این نسخه به طور کامل بروزرسانی شده است.

بر اساس اعلام 343 Industries عناوین مجموعه Halo: The Master Chief Collection به‌صورت جداگانه بر روی PC عرضه خواهند شد. عرضه عناوین این مجموعه بر روی PC با عنوان Halo: Reach شروع و با عرضه Halo 4 در اواخر سال جاری میلادی، تکمیل خواهد شد. عناوین این مجموعه بر روی Steam ،Xbox Game Pass و Windows 10 store در دسترس قرار خواهند گرد.

هفته گذشته بود که تیم توسعه‌دهنده Halo 3 و Halo 3: ODST اعلام کرد که بازی برای مرحله تست آلفای خصوصی تقریبا آماده است.

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه