Menu

نمایشی از گیم‌پلی بازی لغو شده Prince of Persia: Redemption منتشر شد + ویدئو

یه تریلر گیم‌پلی از نسخه‌ای که عنوان شده ریبوتی برای سری Prince of Persia است که با نام Prince of Persia: Redemption شناخته می‌شد و در تاریخ مارچ ۲۰۱۲ در یوتیوب آپلود شده بود اما به طرز عجیبی تا امروز ناشناخته باقی‌مانده بود، امروز در سطح اینترنت مشاهده شد.

کریستوف پره لوت (Christophe Prelot) یکی از اعضای سابق Ubisoft که به عنوان طراح سه‌بعدی مراحل از آپریل ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ بر روی عنوان لغو شده Prince of Persia که قرار بود برای PlayStation 3 و XBOX 360 و PC منتشر شود، کار می‌کرد، این ویدئو را یک سال بعد در صفحه لینکدین خود بارگذاری کرد که به نظر می‌رسد همان نسخه را نشان می‌دهد.

امروز ویدئویی از بازی لغو شده Ubisoft در اینترنت سروصدا به راه انداخت . . .

در سال ۲۰۱۸، دستیار مدیر فنی Ubisoft، مارک آندره بیلو (Marc-Andre Belleau) حتی یک نظر هم در صفحه این ویدئو نوشت که نوشته شده بود: "این رو از کجا گرفتی؟"

یکی دیگر از اعضای سابق Ubisoft، جاناتان کوپر (Jonathan Cooper) در توئیتر تائید کرد که این ویدئو یک بازی از قبل ارائه شده است که Ubisoft آن را کاملا لغو کرد.

او در توئیتر نوشت: "این یک کار فوق‌العاده از مدیر بخش انیمیشن، خای نگوین (Khai Nguyen) و تیمش که در ساخت بازی For Honor هم نقش داشته‌اند، است. هدف این فیلم در آن زمان، از بازی که از قبل ساخته‌شده بود برای تحت‌تاثیر قراردادن تیمی که در حال ساخت Assassin's Creed 3 بودند، بود؛ آن‌ها هم موفق شدند کاری فوق‌العاده انجام دهند و گیم‌پلی آن را شبیه به واقعیت کنند."

در ادامه می توانید این تریلر را مشاهده کنید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه