Menu

Mortal Kombat 11 Aftermath معرفی شد؛ داستان جدید، شخصیت‌های تازه و بازگشت بخش‌های پرطرفدار

بازی Mortal Kombat 2009 مسلما با بخش داستانی سینمایی و عمیق‌تر خود انقلابی در در بین بازی‌های مبارزه‌ای بود. تیم NetherRealm از آن زمان تاکنون همان رویه را در عناوین خود در پیش گرفته اما حالا یک چیز جدید را می‌خواهد امتحان کند و آن هم گسترش‌دهنده داستانی است.

به گزارش پردیس گیم، گسترش‌دهنده داستانی Aftermath روز 26 مه (6 خرداد) به‌صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و سنت همیشگی ارائه DLCهای شخصیت‌های اضافه را می‌شکند و این‌بار یک بخش داستانی جدید را به بازی اضافه می‌کند.

Aftermath دارای 3 شخصیت جدید برای بازی Mortal Kombat 11 خواهد بود که دو نفر از آن‌ها از چهره‌های قدیمی این مجموعه و یکی از آن‌ها مهمان ویژه لیست مبارزان محسوب می‌شود. 2 مبارز آشنای این مجموعه در داستان جدید هم نقش کلیدی ایفا می‌کنند که ادامه‌ای مستقیم بر بخش داستانی اصلی Mortal Kombat 11 است و همان سطح داستان‌سرایی و بهینه‌سازی را دارد.

اد بون، کارگردان بازی، صحنه‌هایی از بخش داستانی جدید را به رسانه‌ها و خبرنگاران نشان داد که دارای همان ایده تغییر زمان و ترکیب جهان‌های مختلف است. زیاد نمی‌توان وارد جزئیات شد چون احتمالا خیلی از شما هنوز بخش داستانی Mortal Kombat 11 را تمام نکرده‌اید اما در Aftermath هم شخصیت‌هایی که از گذشته به آینده آمده‌اند، مجبور به یافتن متحدان جدید شدند تا به گذشته برگردند و تاریخ و آینده را برای همیشه تغییر دهند. مثل همیشه، سرنوشت زمین در خطر است.

یکی از بخش‌های مورد علاقه طرفداران، قطعا بازگشت Cary-Hiroyuki Tagawa در نقش شخصیت Shang Tsung خواهد بود. این شخص، نقش Shang Tsung را در فیلم‌های Mortal Kombat بازی کرد و در بازی هم همین نقش را دارد.

شخصیت Sheeva که یکی از مبارزان قدیمی و پرطرفدار این سری است، در Aftermath باز می‌گردد. او در مبارزات یک حرکت تلپورت مانند دارد که قابل دفاع یا Block نیست بنابراین احتمالا برای دشمنان بسیار آزار دهنده خواهد بود.

همچنین Fujin هم بازگشته که با قدرت باد و همچنین شمشیر و تیرکمان مبارزه می‌کند. او اولین‌بار در نسخه چهارم این سری حضور داشت.

همچنین در آخر هم یک شخصیت مهمان اضافه می‌شود و آن هم کسی نیست جز پلیس آهنی. همچنین در بازی از صدا و ظاهر بازیگر اصلی این شخصیت در فیلم‌های دهه 80 میلادی استفاده شده است.

همچنین 3 بسته از اسکین‌های شخصیت‌ها هم معرفی شدند که البته در زمانی دیگر به بازی اضافه می‌شوند و از همان ابتدا در دسترس نخواهند بود.

همان‌طور که گفته شد، Aftermath در 6 خرداد منتشر خواهد شد و در 3 حالت قابل خرید است:

-بسته Aftermath به‌تنهایی برای Mortal Kombat 11 با قیمت 40 دلار در دسترس قرار می‌گیرد که تمام محتویات بالا را شامل می‌شود.
-شما می‌توانید باندل آن با Kombat Pack 1 را خریداری کنید که 6 شخصیت قابل بازی دیگر از DLCهای قبلی Mortal Kombat 11 را به‌همراه دارد و 50 دلار خواهد بود.
-همچنین کالکشن کامل بازی اصلی، Aftermath و تمام DLCها هم در یک بسته با قیمت 60 دلار در دسترس قرار خواهند گرفت.

در صورت پیش‌خرید Aftermath، اسکین‌های جدیدی برای شخصیت‌های Scorpion ،Sub-Zero و Frost به‌دست خواهید آورد. Aftermath برای تمام پلتفرم‌ها، حتی Stadia هم در دسترس قرار می‌گیرد.

به‌روزرسانی‌های رایگان برای تمام دارندگان Mortal Kombat 11:


همچنین در کنار Aftermath، به‌روزرسانی‌های رایگانی برای تمام دارندگان Mortal Kombat 11 در دسترس قرار می‌گیرند که شامل بازگشت بخش پرطرفدار و سرگرم‌کننده Stage‌ها می‌شود. همچنین Friendship هم به بازی اضافه می‌شود که یک حرکت تحقیر کننده است و از این به بعد به‌جای کشتن حریف با Fatality و خشونت، یک کار دوستانه و مهربانانه انجام می‌دهید: آن‌ها را با مهربانی و محبت خواهید کشت! علاوه بر این، Stage Fatality هم برگشته و شما می‌توانید با استفاده از محیطی که درون آن با حریف مبارزه می‌کنید، یک فینیشر روی او انجام دهید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه