Menu

قسمت 22 سریال دل و قسمت 11 سریال هم گناه +لینک دانلود

قسمت 22 سریال دل، قسمت 11 سریال هم گناه، قسمت 26 (آخر) سریال کرگدن، و همچنین فیلم های زیر نظر، میلیونر میامی و سونامی به مرحله پخش رسیدند.

شما می توانید با مراجعه به سایت کول دانلود همه این آثار را دانلود و تماشا نمایید. لازم به ذکر است که همگی فایل ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم ایرانی و سریال ایرانی می باشد. افزون بر این، در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

سریال دل با بازی بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر عنوان جدیدترین اثر منوچهر هادی می باشد که پرفروش ترین و محبوب ترین سریال این هفته های شبکه نمایش خانگی می باشد.

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که آوا و مادرش که همزمان در کلانتری و شاهد صحبت های مهران بودند در جریان کل ماجرا ها و اتفاقات و بلاهای آمده بر سر رستا قرار می گیرند و خود را سرزنش می کنند بابت بدرفتاری که با رستا داشتند. موضوع دیگری که در این قسمت رخ می دهد کنار رفتن رستا از ازدواج با آرش بوده. در شب قبل از عقد این دو، رابی به نزد رستا آمده و با خواهش و التماس و تمنا به پایش می افتد و ازش می خواهد که از ازدواج با آرش منصرف شود چرا که وی از بچگی عاشق آرش بوده است! از سویی رستا به فکر خودکشی می افتد و قصد دارد خودش را از پل هوایی به پایین پرت کند ولی نکیسا وی را از این کار منصرف می کند و به او نیز ابراز علاقه می کند. قسمت 21 نیز با فلش بک های گذشته آغاز شد. جایی که نکیسا در ابندای ابراز علاقه به رستا بود. تصمیم به ادامه تحصیل، کمک گرفتن از رستا در شرکت در کنکور، هدیه های او به رستا (از جمله دستبند یادگاری مادرش) ، قاب عکس های رستا و کتاب هایش و… حتی شیفت شب کار کردنش برای پس انداز بیشتر و خریدن خانه ای که در آن مستاجر بوده است. تا این که روزی نکیسا، رستا را با آرش می بیند که با هم سوار ماشین می شوند و در پی این شکست عشقی به فکر خودکشی می افتد. سپس آوا برای او کارت دعوت عروسی را می آورد که نمک پاشیدن دیگری ست بر زخم نکیسا. داستان به همین منوال ادامه می یافت تا جایی که سرانجام راز رستا فاش می شود. و بله مشخص می شود که نکیسا از روی حسادت و در شب عروسی رستا، وی را دزدیده و در موقعیت های دیگری نیز کارشکنی های دیگری کرده است. از جمله شکستن شیشه ماشین آرش، دزدیدن گوشی موبایل مهران و…

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 22 از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود سریال دل


سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای مورد علاقه مخاطبین پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی این روزها در حال همه گیر شدن و محبوب شدن هر چه بیشتر نسبت به قبل می باشد.

در قسمت های اخیر دیدم که فریبرز با پسرش سرانجام به مزار همسر فوت شده اش که در واقع زنده است می رود. پیمان و مادرش در حال عملی کردن نقشه های خود هستند. فرهاد در حال آماده سازی خانه و اسباب خانه برای آوردن همسر و برادر همسرش در آن جا و از سویی دیگر رابطه حامد و سارا وارد فاز جدید می شود. در ادامه سرانجام دوست آرمان به خواستگاری سیما می آید. ازدواجی که آن هم صوری است. سیما به دلیل ترنس بودن و واهمه از بیان کردن این موضوع به فکر رفتن از کشور از طریق یک ازدواج است تا در آن جا خود را عمل کند و برای همین تن به این ازدواج مصلحتی داده است. ولی در شب خواستگاری، پدر سیما یعنی فرید همه را غافلگیر می کند، وی که گویی بوهایی از ماجرا برده است می گوید که با ازدواج شما مخالفتی ندارم و سپس یک عاقد را به خانه می آورد و دستور به عقد آن ها می دهد. چیزی که همگان را غافلگیر می کند. در بخش فان ماجرا نیز نیکی در یک کافه بسیار دنج در طی یک مراسم غافلگیر کننده نامزدش را سوپرایز می کند. در قسمت 10 نیز شاهد اتفاقات بسیار زیادی بودیم. فرهاد سرانجام وعده و در واقع بهتر است بگوییم دین خود را ادا کرده و دختر مردی را که در یک شب زیر گرفته بود را به سرپرستی گرفته و او را به اتفاق بردارش به یک خانه می برد و در آن جا پناه می دهد. ولی در همان شب عروسی و وقتی که آن ها را به خانه می آورد، منزل را ترک کرده که باعث دلخوری دختر می شود. وی هنوز باور نکرده است که این ازدواج یک مراسم صوری بوده است. در سمت دیگر داستان شاهد جدی تر شدن ارتباط و در واقع حس مشترک سارا و پیمان بودیم که در واقع به یکدیگر ابراز علاقه می کند. سارا از وی می خواهد که به شرکت فرید بیاید و آن جا کار کند چرا که او هم جزوی از خانواده صبوری است. ولی پیمان این دعوت را رد می کند و ابراز می کند که به کار در تعمیرگاه ماشین بیشتر از گلخونه و کار پرورش گل علاقه دارد. سپس سر کله همسر سابق و معتاد زیبا در گلفروشی پیدا می شود که زیبا با ارمان تماس می گیرد و از او می خواهد که به مزاحمت های این فرد پایان دهد.

حال باید دید که در قسمت یازدهم از سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت 11 سریال هم گناه با 5 کیفیت گوناگون درج شده است.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت یازدهم این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دریافت قانونی این اثر: دانلود سریال هم گناه