Menu

رویداد جدید بازی World of Tanks برای بزرگداشت روز پیروزی در اروپا آغاز شد

به گزارش پردیس گیم، بازی World of Tanks حالت PvE جدیدی به‌نام Road to Berlin را برای بزرگداشت 75امین سالگرد روز پیروزی در اروپا که پایان جنگ جهانی دوم را رقم زد معرفی می‌کند. این رویداد از روز 4 مه (15 اردیبهشت) آغاز شده و تا 18 مه (29 اردیبهشت) ادامه دارد.

تانکرها قابلیت پیوستن به 5 واحد مختلف را دارند (شوروی، آمریکا و بریتانیا). هر واحد شامل وسایل نقلیه سطح متوسطی می‌شود که هرکدام دارای Combat Boostهایی مثل حمله هوایی، توپخانه، خمپاره‌های ویژه و مواردی دیگر برای مبارزه موثرتر با دشمنان هستند. وقتی یک بازیکن انتخاب خود را انجام دهد، با 4 فرمانده دیگر در یک تیم برای مبارزه با دشمنان قرار می‌گیرد. دشمنان با استفاده از هوش مصنوعی کنترل می‌شوند.

هر نبرد دارای 5 هدف پی‌ در پی یا Battle Missionهاست که بازیکنان باید تاکتیک‌های جنگی مختلفی را اجرا کنند. این‌ها شامل دفاع از مناطق ویژه، غلبه بر دشمنان و در نهایت شکست فرماندهان سمت مقابل می‌شود.

نبردها در 4 نقشه که به‌طور ویژه برای Road to Berlin طراحی شده‌اند رخ خواهند داد و شامل نقشه کاملا جدید Berlin هم می‌شود. 3 نقشه از همان ابتدا در دسترس است اما نقشه Berlin اواخر شب 9 مه (19 اردیبهشت) به آن اضافه خواهد شد؛ شبی که 75 سال پیش آتش‌بس به‌طور رسمی اعلام شد.

مکس چوولاف، مدیر انتشارات این بازی گفت: "پایان جنگ جهانی دوم در اروپا بخشی کلیدی در تاریخ جهانی است. با خلق این حالت می‌خواهیم به همه مردم این سالگرد را یادآوری کنیم." بازیکنان با پیشرفت در این حالت، پاداش‌های ویژه‌ای مثل Decals ،Bounty Equipment و یک مدال خاص دریافت می‌کنند. همچنین کسانی که توان اثبات خود در این رویداد را داشته باشند، هدیه‌ ویژه زره IS-2 را دریافت خواهند کرد.

دانلود

تماشا به‌صورت تمام صفحه