Menu

به‌روزرسانی – گزارش: از بازی‌های جدید Fable و Perfect Dark به‌زودی رونمایی می‌شود

با توجه به یک گزارش جدید، Microsoft قصد دارد در کنار Halo Infinite، بازی‌های جدید Fable و Perfect Dark را هم خیلی زود برای Xbox Series X منتشر کند. این گزارش از سوی اینسایدر و ژورنالیستی معتبر و شایسته به‌نام Sabi آمده که متاسفانه جزئیات بیشتری به اشتراک نگذاشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، این شخص می‌گوید طبق برنامه‌های قبلی قرار بود بازی‌ها در این ماه معرفی شوند اما ویروس کرونا همه معاملات را بر هم زد. اکنون باید تا ماه جولای (تیر-مرداد) منتظر باشیم چراکه Microsoft اعلام کرده بود در رویدادی برای آن زمان از بازی‌های Xbox Series X رونمایی می‌کند. جالب‌تر اینکه گفته شده هردو بازی در سال اول انتشار کنسول Xbox Series X در دسترس قرار می‌گیرند.

Sabi در توئیتر نوشت: "یکی از دوستان من گفته برنامه Microsoft از این قرار بود که بازی‌های Halo، Fable و Perfect Dark را در این ماه نمایش دهد و همه آن‌ها را در سال اول انتشار کنسول Xbox Series X در دسترس قرار دهد. کنجکاوم بدانم آیا هنوز هم همین برنامه انتشار را دارند یا نه. باید این نکته اضافه شود که آن‌ها قرار است از بازی‌های Xbox Series X در ماه جولای رونمایی کنند بنابراین زیاد نیاز نیست صبر کنیم البته این بازی‌ها را بهتر است قطعی ندانیم چون این اطلاعات از منابع همیشگی و معمول به‌دست من نرسیده اما کم پیش می‌آید که اشتباه کنند."

همان‌طور که می‌دانید، سال‌هاست شایعاتی درباره بازی جدید Fable می‌شنویم. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، این بازی Fable 4 نخواهد بود و یک ریبوت مناسب و کامل بر این سری است. خبرهایی هم از Perfect Dark شنیده بودیم اما اطلاعات چندانی ارائه ندادند.

به هر حال این جزئیات را نباید قطعی دانست. با این وجود که Sabi اینسایدر قابل اعتمادی است، اما این‌بار اطلاعات را از منابع دیگری به‌دست آورده است.

به‌روزرسانی:

ظاهرا IGN هم در سال 2018 گزارش داده بود که استودیوی The Coalition (سازنده Gears of War 4 به بعد) در ساخت پروژه Perfect Dark به یک استودیوی نامشخص کمک می‌رساند. اکنون تمام گزارشات و شایعات حاکی از آنند که پروژه جدید Perfect Dark توسط استودیوی The Intitative ساخته می‌شود و جالب‌تر از همه اینکه درو موری، طراح اصلی بازی‌ها در استودیوی The Intitative، در توئیتر تایید کرده که The Coalition به آن‌ها در توسعه پروژه‌شان کمک می‌رساند. تمام این‌ها و گزارش IGN در سال 2018 نشان از آن دارند که ساخت و عرضه Perfect Dark برای Xbox Series X حتمی است.