Menu

رویداد The Grand Larceny در بازی Rainbow Six Siege تا مدت محدودی در دسترس قرار گرفت

شرکت Ubisoft رویداد جدیدی برای فصل اول سال پنجم بازی Tom Clancy’s Rainbow Six® Siege به نام The Grand Larceny را آغاز کرده است. این رویداد حالت کاملا جدیدی به‌نام The Stolen Goods را در نقشه Hereford که اکنون به دوران قدیمی‌ انگلستان تغیر شکل داده، معرفی می‌کند. بازیکنان باید برای دفاع از داشته‌های خود به هر قیمتی آماده باشند.

به گزارش پردیس گیم، این رویداد از روز گذشته آغاز شده و تا دو هفته دیگر یعنی در روز 19 مه (30 اردیبهشت) به پایان می‌رسد. حالت جدید این رویداد که از مافیای سال‌های 1920 الهام گرفته شده، دو تیم 5 نفره را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. بیشتر اپراتورها در این رویداد در دسترس خواهند بود اما برخی از آن‌ها به دلیل خصوصیات گیم‌پلی قفل می‌شوند. لیست اپراتورهای قفل شده به شرح زیر است:

Glaz
Nomad
Twitch
IQ
Lion
Blackbeard
Tachanka
Kali
Buck
Blitz
Montagne
Caveira
Recruit
Mozzie
Clash

هر اپراتور یک شات‌گان را به عنوان سلاح اصلی خواهد داشت که با اسکین‌های موجود در مجموعه The Grand Larceny و باندل Roaring Riches تزئین شده‌اند.

حالت Stolen Goods نسبت به سایر بخش‌های استاندارد متفاوت است. خبری از گروگان، غیر فعال‌سازی بمب‌‌ها، مرحله آماده‌سازی، Drone و امن‌سازی مناطق نیست. با این حال، Safeboxهایی در نقشه پیدا می‌شوند. اعضای تیم مدافع باید به هر قیمتی که شده از همین Safeboxها دفاع کنند اما آن‌ها همچنین می‌توانند هر راند را با کشتن تمام اپراتورهای تیم مهاجم پیروز شوند. بازیکنان از جایگاه Safeboxها در نقشه اطلاع خواهند یافت اما تغییراتی در بخش Flooring به‌وجود آمده و فقط بخش‌های خاصی از میله‌های ساختمان‌ها بعد از انفجار از بین می‌روند بنابراین بازیکنان باید با شات‌گان‌های خود خلاقیت بیشتری به خرج دهند. بازیکنان باید برای تخریب‌پذیری‌ای آماده باشند که پیش از این در Rainbow Six Siege مشاهده نشده بود.

Grand Larceny دارای 31 آیتم است که شامل شخصی‌سازی‌های اختصاصی برای اپراتورهای زیر است:

Amaru
Fuze
Gridlock
Hibana
Maverick
Echo
Maestro
Kaid
Wamai
Warden

این استایل‌ها که با تم قرن پیش هستند را می‌توانید با انتخاب این اپراتورها برای بازی در این رویداد تجربه کنید. بسته Grand Larceny را می‌توان با تکمیل چالش‌های ویژه یا خرید آن‌ها با 300 R6 Credits یا 12500 Renown در بخش Packهای Home Screen به‌دست آورد. باندل Roaring Riches که شامل اسکین Deco Artistry و چارم Crafted Six می‌شود هم در طول این زمان قابل دسترسی است.

دانلود

تماشا به‌صورت تمام صفحه