Menu

برنامه Xbox 20/20 ماهانه برای ارائه اطلاعات جدید از Xbox Series X پخش خواهد شد

شرکت Microsoft قرار است به‌زودی در قسمت جدید Inside Xbox از گیم‌پلی بازی‌های Xbox Series X رونمایی کند اما پیش از پخش این قسمت، برنامه‌های جدید خود برای بازاریابی کنسول نسل بعدشان را مشخص کردند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، شرکت Microsoft مجموعه جدیدی به‌نام Xbox 20/20 را معرفی کرده که ماهانه اخبار و اطلاعات جدیدی از هر چیز مربوط به Xbox به اشتراک می‌گذارد. بعضی از این اخبار بر Xbox Series X و برخی دیگر هم مثل قسمت جدید این هفته Inside Xbox روی بازی‌ها متمرکز خواهند بود.

Microsoft در بیانیه‌ای راجع به برنامه‌های جدید خود گفت:

"ما از این به بعد ماهانه اخبار دنیای Xbox را به اشتراک می‌گذاریم و به همین خاطر آن را Xbox 20/20 نامیده‌ایم. این برنامه ما با قسمت جدید Inside Xbox آغاز می‌شود و در طول سال جاری ادامه خواهد یافت تا با شما درباره اتفاقات نسل بعدی در ارتباط باشیم و جشن بگیریم. این اطلاعات شامل اخبار جدیدی درباره Xbox Series X، بازی‌های استودیوهای Xbox، اشتراک Xbox Game Pass و xCloud می‌شود. هر ماه چیزهای متفاوتی خواهیم داشت."

همچنین در ماه جولای (تیر-مرداد) هم قرار است از بازی‌های انحصاری Xbox رونمایی شوند که همه این‌ بازی‌ها گفته شده برای Xbox Series X در دسترس قرار خواهند گرفت. در برنامه ماه جولای Xbox 20/20 شاهد گیم‌پلی جدید، معرفی بازی‌ها و گفت‌وگویی با تیم‌های سازنده خواهیم بود.

اینکه ماهیانه شاهد اخبار و اطلاعات جدیدی از کنسول Xbox Series X و بازی‌های جدید باشیم می‌تواند صبر طرفداران این کنسول برای نسل بعد را راحت‌تر و لذت‌بخش سازد.