Menu

شایعه: تاریخ عرضه‌ی Assassin’s Creed Valhalla احتمالاً فاش شده است

به گزارش پردیس گیم، مانند Assassin's Creed اصلی پیشینِ شرکت Ubisoft، احتمالاً امسال هم شاهد انتشار بازی جدیدشان در ماه اکتبر(۱۰ مهر تا ۱۰ آبان) باشیم. حداقل اگر فهرست اخیر یک خرده‌فروش اسکاندیناوی قابل باور باشد.

بر طبق پستی در Reddit در چند ساعت پیش، این خرده‌فروش، مختصراً عنوان بعدی Assassin's Creed را با تاریخ عرضه‌ی روز جمعه‌ی ۱۶ اکتبر(۲۵ مهر) فهرست کرده است. اما مدتی نگذشته است که این خرده‌فروش، قاب انتشار را به "به زودی در سال ۲۰۲۰" تغییر داده است. پست مذکور در Reddit هم با هیچ مدرکی همراه نبود، اما اسکرین‌شات‌های ارائه شده توسط مدیران Reddit تأیید شدند.

البته که خرده‌فروش‌ها معمولاً عناوین را با تاریخی تصادفی و رندوم فهرست می‌کنند، اما با مد نظر گرفتن این که عناوین اخیر Ubisoft در این سری، همه در جمعه‌‌ای در اکتبر عرضه شده‌اند، ممکن است این تاریخ درست باشد. همچنین، این که این خرده‌فروش بعداً این تاریخ عرضه را پاک کرد، این لیک را معتبرتر می‌سازد. به علاوه، پس از آن تأیید شد که این خرده‌فروش تنها زمانی بازی‌ها را برای پیش سفارش اضافه می‌کند که اطلاعاتی از منتشر‌کنندگان دریافت کند.

بر اساس گفته‌های این کاربر Reddit، او تصمیم گرفته است که نام این خرده‌فروش و اسکرین‌شات‌های مربوطه را فاش نکند، چرا که امکان ضرر به خرده‌فروشی کوچک وجود دارد.

بازی Assassin's Creed Valhalla رسماً در هفته‌ی گذشته معرفی شد. شایعات اخیر هم مبنی بر اعلام تاریخ انتشار رسمی این بازی در هفته‌ی جاری توسط Microsoft و Ubisoft در جریان نمایشگاه اختصاصی Xbox Series X، می‌باشند.