Menu

Assassin’s Creed Valhalla به شما اجازه بازدید از استون‌هج و 4 قلمرو پادشاهی انگلستان را می‌دهد

Ubisoft به‌تازگی از بازی Assassin's Creed Valhalla رونمایی کرد که جدیدترین بازی از دنیای اساسین‌ها و دورانی تاریخی است. سری بازی‌های Assassin's Creed همیشه عملکرد فوق‌العاده‌ای در خلق محیط و حس‌وحال دوران تاریخی داستان خود از خود به‌جا گذاشته‌اند و به‌نظر در Valhalla هم همین‌طور خواهد بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، یکی از کاربران توئیتر از اشرف اسماعیل، کارگردان Assassin's Creed Valhalla، درباره امکان بازدید از استون‌هج در این بازی پرسید. شخصیت اصلی این عنوان، یک وایکینگ است که از نروژ به انگلستان سفر می‌کند. در تریلر سینمایی بازی، ما آلفرد پادشاه را می‌بینیم که در مناطق جنوبی انگلستان حضور داشت.

اشرف اسماعیل در پاسخ به این کاربر گفت که بله شما می‌توانید از استون‌هج هم که در مناطق جنوبی است، بازدید کنید. اکنون طرفداران می‌خواهند بدانند چه مناطق تاریخی دیگری در Assassin's Creed Valhalla نشان داده شده‌اند.

هنوز نمی‌دانیم نقشه Assassin's Creed Valhalla تا چه حد وسعت خواهد داشت اما Ubisoft قرار است به‌زودی در قسمت جدید برنامه Inside Xbox از گیم‌پلی این بازی رونمایی کند و شاید در آنجا از نقشه بازی هم رونمایی شود. بازیکنان همچنین می‌توانند به 4 قلمرو پادشاهی انگلستان در این عنوان بروند.

بازی Assassin's Creed Valhalla در فصل تعطیلات سال میلادی جاری برای PC ،Stadia، کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. نسخه PC از طریق فروشگاه Epic و UPLAY در دسترس قرار می‌گیرد.