Menu

اولین اسکرین‌شات‌های بازی The Lord of The Rings Gollum منتشر شدند

به گزارش پردیس گیم، بازی The Lord of The Rings Gollum که توسط شرکت آلمانی Daedalic Entertainment در حال توسعه برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X و PC، می‌باشد، در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. دسته‌ی جدیدی از اسکرین‌شات‌های این بازی، نگاهی گذرا به جلوه‌های تصویری و سبک هنری آن، ارائه می‌کنند.

در اینجا می‌توانید این اسکرین‌شات‌ها را مشاهده کنید.

نکته‌ی جالب اینجاست که قبل‌تر از این، در همین سال میلادی، شرکت Daedlic اعلام کرده بود که شخصیت Gollum به شکلی که در فیلم‌های سه‌گانه‌ی "پیتر جکسون"(Peter Jackson) ظاهر شد، نخواهد بود، در حالی که با نگاهی بر این اسکرین‌شات‌ها می‌توانیم شباهت‌های آشکاری را بیابیم.

شرکت Daedlic Entertainment و Middle-Earth Enterprises این عنوان را رسماً در ماه مارس سال گذشته معرفی کردند. این بازی قصد پیروی از ارباب حلقه‌های آقای "جان رونالد روئل تولکین"(John Ronald Reul Tolkien) یا به اختصار "جی.آر.آر تولکین"(J.R.R Tolkien)، نویسنده‌ی این اثر، را دارد و در کنارش حوادث جدید و جزئیاتی از سفر گولِم(Gollum) را هم کاوش می‌کند.

"فردریکا دروتوس"(Fredrica Drotos)،مدیر تبلیغاتی Middle-Earth Enterprises گفته بود: "ما بسیار خرسند هستیم که که همکاری خود، با شرکت جایزه‌بَرِ Daedlic Entertainment، را اعلام کنیم، تا بازی خلاقانه و بر محورِ فانتزی‌ها و زمینه‌ها، برای طرفدارانِ بینای The Lord of The Rings بسازیم. Daedlic Entertainment با تمرکز بر روی شخصیت‌ها و داستان‌ها که توسط هنری غنی و مهیج بهبود یافته‌اند، خود را وقف ساختن‌ بازی‌‌هایی برای خواننده‌هایی که گیمر می‌شوند، کرده‌ است." او ادامه داد: "ما مشتاقانه منتظر انتشار گیم‌پلی داستان محور و ماجراجویانه‌ی Daedlic هستیم، گیم‌پلی‌ای که به طور منحصر به فردی، با دنیای پیچیده و دارای جزئیاتِ عمیقِ Middle-Earth که ساخته‌ی 'جی.آر.آر تولکین' است، سازگار می‌باشد."

مدیر عامل و مؤسس Daedlic Entertainment، "کارستن فیکتلمن"(Carsten Fichtelmann) هم گفته است: "The Lord of The Rings یکی از حماسه‌ای‌ترین و شناخته‌شده‌ترین داستان‌های کل تاریخ است. این که ما بر روی سهم خود در این جهان کار کنیم، افتخاری بزرگ است. در Gollum، پلیرها نقش یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌ها در جهان Middle-Earth را به عهده خواهند گرفت. ما داستان Gollum را از زاویه‌ای که تا به حال در هیچ رسانه‌ی داستان‌گویی‌ای دیده نشده است، بازگو می‌کنیم و در تمام این مدت به کتاب‌های افسانه‌ای 'جی.آر.آر تولکین' پایبند می‌مانیم."

بازی LOTR Gollum زمانی در سال میلادی آینده برای کنسول‌های نسل بعد و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.