Menu

شایعه: Konami و کوجیما برای ساخت بازی Silent Hills به توافق رسیدند

بدون هیچ شکی، لغو شدن مراحل ساخت بازی Silent Hills به کارگردانی کوجیما یکی از بدترین رویدادهای گیمینگ را رقم زد اما خوشبختانه خبرهای خوبی از راه رسیده‌اند.

به گزارش پردیس گیم، با توجه به Wegotthiscovere، منبعی نزدیک به WGTC که پیش از این ساخت فیلم جدید Scream و بازسازی Resident Evil 4 را لو داده بودند، اکنون مدعی هستند که کار ساخت Silent Hills در Konami دوباره از سر گرفته شده و کوجیما هم مسئول ساخت آن است. علاوه بر این، گفته شده نورمن ریدوس و گی‌یرمو دل تورو که پیش از این در Death Stranding حضور داشتند، فعلا در این پروژه نقشی ندارند اما Konami در حال مذاکره با آن‌هاست تا به نتیجه‌ای برسد.

جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته نشد اما اگر بخواهیم حدس بزنیم، پس احتمالا شایعات اخیری که حاکی از ساخت یک ریبوت Silent Hill برای کنسول PS5 بودند، همان Silent Hills به کارگردانی کوجیماست. گفته شده بود که Sony و Konami برای ساخت 2 بازی از Silent Hill به توافق رسیدند پس احتمال اینکه یکی از آن‌ها همین بازی باشد، بسیار بالاست. این شایعات در کنار تایید ساخت فیلم جدید Silent Hill، ما را به بازگشت بازی آن امیدوار می‌کنند اما فعلا نباید چندان هیجان‌زده شد تا خبرهای رسمی منتشر شوند.

Konami چندی پیش گزارشات را تکذیب کرده بود که البته با توجه به مخفی بودن این پروژه، قابل درک است اما این را هم گفتند که به حرف طرفداران این فرانچایز سبک وحشت گوش می‌دهند.

پیش از این AestheticGamer1، اینسایدری که اطلاعات درستی درباره بازی‌های Resident Evil و بازی‌های Capcom لو داده بود هم ساخت نسخه جدید Silent Hill برای PS5 را تایید کرده بود و Eurogamer هم در مقاله‌ای خبر از "ذوب شدن یخ میان کوجیما و Konami" را داد.

جالب‌تر اینکه خود کوجیما هم چندی پیش گفته بود دوست دارد یک بازی ترسناک بسازد.