Menu

تاریخ و ساعتِ رویدادِ آنلاینِ شرکتِ EA مشخص شد! + اسامی عناوینِ تایید شده

به گزارشِ پردیس گیم به نقل از GameSpot ساعتی پیش تاریخ و ساعتِ رویدادِ آنلاینِ شرکتِ EA همراه با لیستِ اسامیِ برخی از عناوینی که قرار است در این رویداد نمایش داده شوند مشخص شد.

شرکتِ EA رسماََ اعلام کرد که رویدادِ EA Play Live 2020 که هر ساله در بازه‌ی زمانیِ مراسمِ E3 و به صورتِ حضوری برگزار می‌شد امسال قرار است تا در تاریخِ پنجشنبه 11 ژوئنِ 2020 (مصادف با جمعه 23 خردادِ 1399) و در ساعتِ 3:30 صبح (به وقتِ ایران) به صورتِ کاملاََ دیجیتالی برگزار شود.

این مراسم به صورتِ زنده در وبسایتِ رسمیِ شرکتِ EA یعنی www.ea.com و دیگر منابعِ معتبر نظیرِ وبسایتِ GameSpot پخش خواهد شد.

رویدادِ EA Play Live در سال‌های اخیر در بازه‌ی زمانیِ مراسمِ E3 و به صورتِ حضوری برگزار می‌شد و چند روز ادامه داشت و در آن به جمع شدن طرفداران و دعوت شدنِ خبر نگاران در کنارِ یک دیگر و تماشای کنفرانسِ سالانه‌ی شرکتِ EA، بازی کردنِ عناوینِ نزدیک به عرضه و تجربه کردنِ آنها و همچنین مشاهده‌ی تورنومنت‌های زنده می‌پرداخت و حالا به علتِ شیوعِ ویروسِ کویید 19 (COVID 19) و کنسل شدنِ مراسمِ E3 شرکتِ EA نیز تصمیم گرفت تا رویدادِ EA Play Live را امسال به صورتِ کاملاََ دیجیتالی برگزار کند.

لیستِ عناوینِ تایید شدهِ شرکتِ EA برای سالِ 2020 شاملِ بازی‌های ورزشیِ سالانه نظیرِ FIFA 21, Madden NFL 21 و NHL 21 می‌شود و در رابطه با عناوینی که ممکن است در رویدادِ EA Play Live 2020 معرفی شوند میتوان به عنوانِ ورزشیِ جدیدِ شرکتِ EA (که اطلاعاتی از آن در دسترس نیست) و یک نسخه‌ی کوچکتر و غیرِ طبیعی‌تر از سری بازیِ Star Wars اشاره کرد؛ همچنین فراموش نکنید که نسخه‌ی جدیدِ سری بازیِ Battlefield در دستِ توسعه قرار دارد و برای عرضه در سالِ 2021 برنامه ریزی شده است و احتمالِ رونمایی از آن در رویدادِ EA Play Live 2020 وجود دارد.